صادقی گفت: به مناسبت میلاد امام رضا (ع)، هزار و ۵۰۰ دستگاه کولر آبی به ارزش بیش از ۷ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد کرمان اهدا می شود.

یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در گفت و گو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اعلام اینکه به مناسبت دهه کرامت و میلاد باسعادت امام رضا (ع) هزار و ۵۰۰ دستگاه کولر آبی به مددجویان کمیته امداد اهدا می‌شود، گفت: ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بابت خرید این کولر‌ها هزینه شده است.

او بیان کرد: برای مناطق جنوب استان کرمان، ۴۰۰ دستگاه کولر گازی خریداری شده است که به زودی به خانواد‌های مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل داده می‌شود.

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در مراسم اهدای این کولر‌ها با اعلام اینکه ۲۸۰ هزار انسان مومن نیازمند دستگیری هستند، گفت: کمیته امداد با کرامت دست این عزیزان را گرفته است.

او با بیان اینکه  رزمایش کمک‌های مومنانه استان کرمان به قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) تبدیل شده است و از این اقدام برکات زیادی دیدیم،  اظهار امیدواری کرد: با سرکار آمدن دولت انقلابی، توان قرارگاه ما بیشتر شود. 

سردار معروفی با بیان اینکه تمام توان را برای آب رسانی به روستا‌ها انجام می‌دهیم، گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) و هلال احمر هر ۲ نهاد‌هایی هستند که بدون نگاه و نگرش سیاسی خدمت می‌کنند.

او با اشاره به توزیع کمک‌های مومنانه، تامین و تحویل آب به ۲۸ روستا و توزیع کمک هزینه ازدواج طی این هفته و هفته آینده به همت سپاه بیان کرد: برای توزیع کمک‌های مومنانه کمک می‌دهیم و قدردان دستان خیران برای این موضوع هستیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: آب رسانی به ۲۸ روستا به همت یک خیر صورت گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه وامام جمعه کرمان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه نهاد‌هایی که به مردم خدمت می‌کند و نگاهشان توجه به کرامت انسانی است، مشمول ثواب زیادی می‌شوند، گفت: کمیته امداد نگاهش و نامش با نام نورانی امام خمینی (ره) مزین شده است.

او با تشکر از سپاه میدانی و سپاه محرومیت زا بیان کرد: سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از جنس جبهه و اخلاص است و هر کس کمکی می‌خواهد، سپاه نیز مومنانه به آن‌ها کمک می کنم و من به نوبه خودم از این نهاد مقدس تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۶ تير ۱۴۰۲
ما مددجوکمیته بم هستیم تو این گرما سوزان کولرنداریم،به کمیته هم گفتیم.میگن براتون ثبت کردیم،خلاصه هروقت مردیم کولربیارین جنازه هامون بونگیره