مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف مهاباد گفت: ۸۵ بازرسی از متصدیان کافی نت‌ها در مراکز سطح شهر صورت گرفته که در نتیجه آن ۲۱ متخلف جریمه شدند.

یوسف شریف زاده مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: در طول ۲ ماه گذشته، ۸۵ مورد بازرسی از کافی نت‌های فعال سطح شهر انجام شده که طی آن ۲۱ مورد تخلف گران فروشی ثبت و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

شریف زاده با بیان اینکه اخذ ۲۰۰ هزار ریال برای ثبت درخواست برگه تردد توسط متصدیان کافی نت‌ها نامتعارف است، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده قیمت ۸۰ هزار ریال برای درخواست اخذ برگه تردد در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی با سامانه ۱۲۴ یا تلفن ۴۲۴۴۹۹۷۴ واحد نظارت و بازرسی اتاق اصناف این شهرستان مراتب را گزارش دهند.

یکی از بزرگترین نهادهاى مدنى در هر کشورى اصناف هستند، این نهاد‌ها توسط خود مردم اداره مى شوند و در وضعیت بازار و قیمت گذارى کالا‌ها نقش بسیار موثرى دارند. از این رو اول تیرماه روز اصناف نامگذارى شده و هرساله در این روز مجامع امور صنفى سراسر کشور، مسئولان اتحادیه‌ها و مدیران وزارت بازرگانى و … گرد هم مى آیند تا در خصوص مشکلات اصناف به تبادل نظر بپردازند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.