سالمندان بالای ۶۵ سال و سایر گروه‌های هدفی که دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند منتظر تماس کارشناسان بهداشت برای تزریق دوز دوم در هفتکل باشند.

مازیار مولایی پارده مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با ورود محموله جدید واکسن کرونا به استان و شهرستان، روند واکسیناسیون گروه‌های هدف آغاز شده است.

او  افزود: در این مرحله دوز دوم واکسن کرونای سالمندان بالای ۶۵ سال و سایر گروه‌های هدف که دوز اول را دریافت کرده بودند، تامین شده است و این افراد منتظر تماس کارشناسان بهداشتی برای حضور در مراکز بهداشت جهت تزریق دوز دوم واکسن باشند.

مولایی پارده تصریح کرد: در این مرحله، به منظور جلوگیری از هرگونه تجمع و ازدحام، واکسن دوز دوم برای افرادی تزریق می‌شود که کارشناسان مراکز بهداشتی با آن‌ها تماس گرفته باشند و سالمندان عزیز از هرگونه مراجعه به مراکز بهداشتی بدون هماهنگی پرهیز کنند.

مولایی پارده در پایان اظهار داشت: در صورت تجمع در مراکز بهداشتی خطر سرایت بیماری کرونا ویروس وجود دارد که این موضوع بسیار خطرناک است بنابراین از شهروندان هفتکلی می‌خواهیم که از هرگونه تجمع در مراکز بهداشتی خودداری کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.