رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: شهروندان از مراجعه حضوری بدون دریافت پیامک نوبت دهی به مراکز تجمیعی واکسیناسیون خودداری نمایند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا پورآیین رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: با توجه به اینکه از فردا واکسیناسیون نوبت دوم فقط با واکسن سینوفارم برای افراد بالای ۷۰ سال شروع خواهد شد و به منظور جلوگیری از تجمع و همچنین جهت ارائه خدمات رسانی بهتر این مرکز به همشهریان، از مراجعه حضوری بدون داشتن نوبت قبلی به مراکز تجمیعی واکسیناسیون خودداری کنند.

او بیان داشت: در حال حاضر واکسیناسیون با واکسن سینوفارم صرفا برای افرادی که قبلا نوبت اول واکسن سینوفارم را تزریق کرده اند، اما نوبت دوم را هنوز دریافت نکرده اند، انجام خواهد شد و در روز‌های آینده در صورت تامین واکسن مورد نیاز، واکسیناسیون سایر اولویت‌های واکسن نیز انجام خواهد شد.

پورآیین افزود: شهروندان برای دریافت نوبت بایستی به سامانه salamat.gov.ir مراجعه نموده و به اطلاع آن دسته از بیماران خاص (بیماران مبتلا به سرطان و ام اس) که نوبت اول واکسن سینوفارم را دریافت کرده اند، اما هنوز موفق به دریافت واکسن نوبت دوم خود نشده اند، می‌رساند، تاریخ و مکان تزریق واکسن این عزیزان نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.