دبیر شورای سلامت اهواز گفت: یک محموله جدید واکسن تا آخر وقت امروز به دست ما خواهد رسید که اولویت تزریق با دریافت کنندگان دوز اول است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امرالله مردانی دبیر شورای سلامت اهواز گفت: واکسن‌های موجود در اهواز در حال تزریق به واجدین شرایط هستند و یک محموله جدید واکسن کرونا ویروس نیز تا آخر وقت امروز (۳۱ خردادماه) به دست ما خواهد رسید.

او درباره آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در اهواز افزود: شرایط شیوع بیماری همانند روز‌های گذشته است و فعلا شرایط پایدار است و هنوز روند بیماری افزایشی نشده ، اما این شرایط نیز شکننده است.

مردانی با اشاره به آغاز فصل تابستان و انجام مسافرت‌ها در این فصل و تاثیر آن بر روند بیماری بیان داشت: وضعیت شیوع بیماری کرونا در تابستان را نمی‌شود پیش‌بینی کرد و تمامی گزینه‌ها در مورد این بیماری به رفتار خودمان برمی‌گردد و اینکه تا چه میزان نکات بهداشتی رعایت شوند.

دبیر شورای سلامت اهواز درباره محموله جدید واکسن کرونا تصریح کرد: محموله جدید واکسن شامل ۴۰ هزار دوز بوده و احتمالا با برند سینوفارم است که این میزان مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز است و سهمیه واکسن این شهر از آن، حدود ۲۰ هزار دوز خواهد بود.

او در پایان گفت: اولویت تزریق واکسن برای افرادی است که دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند و در کنار این گروه، بازماندگان گروه‌های سالمندان که واکسن تزریق نکرده‌اند، واکسن دریافت خواهند کرد و با توجه به موجودی واکسن، برنامه‌ریزی می‌کنیم.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.