شمس الهی از برق رسانی به ۲۰ ایستگاه تقلیل فشار گاز و حفاظت کاتدیک این شرکت در اقصی نقاط شهری و روستایی استان ایلام خبر داد.

عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت : در راستای تاُمین انرژی برق ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز و تجهیزات داخلی آن از جمله هیتر، بودار کننده، روشنایی محوطه و همچنین ایستگاه‌های حفاظت کاتدیک، تعداد ۹ ایستگاه CGS و ۱۱ ایستگاه CPS حفاظت کاتدیک برق‌دار شدند.

مدیر‌عامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه برای این تعداد ایستگاه انشعاب از شبکه سراسری برق استان اخذ شده است، خاطر نشان کرد: برای نصب و راه اندازی این ایستگاه‌ها بیش از ۱۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت گاز استان هزینه شده‌است.

شمس اللهی ادامه داد: به منظور بالابردن ضریب ایمنی و امنیت تاُسیسات و فراهم نمودن زیر ساخت برای روشنایی محوطه ایستگاه‌ها، در حال طراحی و تهیه اسناد مناقصه ۴ مورد ایستگاه باقیمانده به منظور بازسازی و رفع نواقص برقی می‌باشد.

مدیر‌عامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه تمامی موارد اشتراک پذیری برق و اخذ مجوز از شرکت توزیع برق هر شهرستان صورت گرفته است، گفت: حداکثر تا پایان سال جاری این مهم محقق خواهد شد و در گام بعدی اصلاح روشنایی محوطه داخلی ایستگاه‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.