نشست خبری حجت  الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب ایران با حضور رسانه های داخلی و خارجی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری حجت  الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب ایران با حضور رسانه های داخلی و خارجی ( ۳۸۰ نماینده از ۲۰۱ رسانه داخلی و خارجی) امروز دوشنبه ۳۱ خردادماه برگزار شد.

رئیسی در ابتدای سخنان خود با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت اظهار کرد: حماسه ملت بزرگ ایران در روز بیست و هشتم خردادماه به دنبال حماسه هایی بود که ملت در دوران مختلف خلق کردند و پیامی مهم برای جهانیان داشت. حضور مردم علیرغم گلایه ها بود. این حضور گسترده علیرغم شرایط کرونایی انجام گرفت که جای تشکر دارد. پیام ملت ایران پیام ضرورت تغییر در شرایط اقتصادی بود. پیام ملت ایران مبارزه با فساد و اجرای عدالت در همه جنبه های زندگی بود. انشاالله شرایط به نفع مردم تغییر خواهد کرد. پیام ایران پیام ادامه دادن راه حاج قاسم سلیمانی بود. این پیام برای دولت مردمی باید شنیده شود و به عهدی که بستیم باید وفادار باشیم‌. اطمینان داریم با توکل به خدا و داشته‌هایمان و نیروی انسانی و ذخایر ارزشمندی که داریم انشالله وضعیت و شرایط تغییر می کند.

رئیسی افزود: بنده به‌عنوان رئیس‌جمهور خود را خادم جمهور می‌دانم، چه کسانی که به من و یا به کاندیداهای دیگر رأی دادند و یا به خاطر شرایط کرونایی و به دلایل دیگری پای صندوق‌های رأی حاضر نشدند من خودم را خادم همه ملت ایران می‌دانم و خودم را موظف می‌دانم که از حقوق مردم پاسداری و صیانت کنم لذا نسبت به کاهش هزینه‌های اجتماعی و افزایش سرمایه‌های اجتماعی اقدام خواهم کرد هر امری که بخواهد سرمایه اجتماعی را افزون کند و از هزینه‌های اجتماعی بکاهد، جزء دستور دولت مردمی خواهد بود، ان‌شاءالله.

سیاست داخلی ما بهبود کسب و کار و شرایط معیشتی خواهد بود

وی ادامه داد: سیاست داخلی ما بهبود کسب و کار و شرایط معیشتی خواهد بود.  نظام اداری کارآمدی را رقم خواهیم زد. حتما شرایط این روزها را تغییر خواهیم داد. نیروهای کارآمد، انقلابی و فساد ستیز را روی کار خواهیم آورد. دولت های مختلف خدماتی ارائه دادند که ارج می دهم.  بعد از انقلاب در برخی از حوزه ها به قله هایی دست پیدا کردیم؛ اما در برخی از حوزه ها به‌ دلیل کم توجهی مشکلاتی داریم که از بین آنها اجرای عدالت مهم‌ترین است‌. محور تحول بر اساس گام دوم انقلاب است. باید امید را به مردم بازگردانیم. باید اعتماد مردم برگردد که احساس کنند دولت اعتماد آفرین است و می خواهد معیشت را بهتر کند. هر کسی دلش برای انقلاب بتپد کمک ما خواهد بود. دنیا باید بداند که شرایط جدید پیش روی آنها است. فشار حداکثری روی مردم ما کارساز نشده و باید بدانند که سیاست خارجی ما از برجام شروع نمی شود و به برجام خاتمه نمی یابد.‌ ما تعامل را با کشورها خواهیم داشت.‌

شرایط مردم را به مذاکرات گره نخواهیم زد

رئیسی افزود: ما معیشت مردم را به دام مذاکره نمی‌دهیم؛ مذاکره باید برای ملت آورده داشته باشد. هر مذاکره‌ای که منافع ملی تامین شود پیش خواهد رفت، ولی شرایط مردم را به مذاکرات گره نخواهیم زد. نتیجه محوری موضوع ما است و مذاکرات باید برای مردم نتیجه داشته باشد.

وی در پاسخ به سوالی درباره مشکلات اقتصادی موجود و اصلی ترین برنامه شما برای حل این مشکلات پاسخ داد: ان‌شاالله در روز نخست کار دولت اعلام می کنیم که تمام بسترهای فساد زا باید خاتمه باید. باید دستگاه های دولتی زمینه های رانت خواری را از بین ببرند و اصلاح کنند. اولین اقدام توجه به زمینه اشتغال و مسکن است و باید حضوری فعال داشته باشیم.

رئیس جمهور منتخب مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در مورد اینکه نظر شما در مورد برجام چیست و چه پیامی برای آمریکا دارید؟ گفت: برجام را باید کشورهای آمریکایی و اروپایی نگاه کنند که چگونه درباره آن برخورد کردند. من تاکیدم به آمریکا این است که تعهد خود را اجرا کنید و به برجام بازگردید. به اروپایی ها هم می گویم تحت تاثیر آمریکایی ها قرار نگیرید و به تعهدات خود عمل کنید. مردم از دولت مردمی انتظار دارند که احقاق حق صورت بگیرد. من خادم جمهور هستم؛ حتی کسانی که به نامزدهای دیگر رای داده اند یا رای نداده اند.

کاهش مالیات تولید از ۲۵ درصد به ۱۰ درصد

وی با اشاره به وضعیت این روزهای تولید هم گفت: در حال حاضر تولیدکنندگان و کارآفرینان نسبت به کمبود نقدینگی اعتراض دارند و از سوی دیگر همه کارشناسان اقتصادی نسبت به افزایش نقدینگی هشدار می‌دهند؛ بنابراین نقدینگی باید به سمت تولید هدایت شود. ما تولید را پرجاذبه و اقدامات غیرمولد را بی‌جاذبه خواهیم کرد؛ این با یک بخشنامه یا سخن امکان‌پذیر نیست و یک سلسله اقدامات می‌خواهد از جمله اینکه برای ایجاد جذابیت در تولید، کاهش مالیات تولید از ۲۵ درصد به ۱۰ درصد با یک شیب ملایم و ایجاد مالیات برای کار‌های غیرمولد و سوداگرانه مانند سوداگری در ارز، طلا و مسکن را دنبال می‌کنیم تا یک عدالت مالیاتی ایجاد شود و ما مصمم هستیم که این کار را در دولت دنبال کنیم.

سیاست خارجی دولت ما از برجام شروع نمی‌شود و به آن نیز محدود نخواهد شد

وی در مورد اینکه آیا تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای این روزها را ابقا می کنید؟ بیان داشت: تیم مذاکره‌کننده کشورمان این روزها کار می کند و گزارش کار می دهد. تیم سیاست خارجی ما هم در حال دریافت گزارش‌‎ها و مستندات هستند. درباره تحریم ها، آمریکا موظف است تحریم ها را لغو کند. آنها باید توضیح بدهند که چرا زمانی که ایران تعهدات برجامی را انجام داد؛ آنها و اروپایی ها به تعهدات شان عمل نکردند. رفع تحریم ها و راستی آزمایی محور بحث سیاست خارجی ما خواهد بود.  ملت ایران نشان داده است که در برابر فشارها مقاومت کرده و ایستادگی دارد و دشمنان باید بدانند که سیاست خارجی دولت ما از برجام شروع نمی‌شود و به آن نیز محدود نخواهد شد، ما تعامل را با همه کشورهای دنیا به عنوان یک اصل مهم در دستور کار قرار خواهیم داد.

رئیسی با اشاره به عملکرد صد روزه نخست دولت خود و ارائه گزارش هم اظهار کرد: در روز آغاز کار دولت، تمام بسترهای فسادزا را اعلام می کنم که خاتمه داده شوند. دستگاه ها به صورت خاص آمار می دهند و ملت ایران و رسانه ها آمار را می بینند که پنهان نیست. مردم باید بدانند که دولت در چه وضعیتی شروع به کار کرده است. ملت بزرگ ما از دولت می خواهد که به تعهدات خود عمل کند و این نشست ما نشست آغاز و پل رابط است. دولت باید دیدگاه های خود را تبیین کند تا رسانه ها آن را اعلام کنند.

آنهایی که به وجود آورنده داعش هستند باید جواب بدهند نه ما

وی در مورد اینکه تحریم هایی علیه شما وجود دارد و این موضوع چه تاثیری روی مذاکرات شما دارد؟ پاسخ داد: من به عنوان یک حقوقدان وظیفه ام احقاق حق مردم است‌. ما در جایگاه مدعی هستیم‌. همواره کارهایی که انجام داده‌ام برای احقاق حق مردم بوده است.‌ به عنوان یک قاضی همیشه مدافع حقوق مردم بوده ام. اگر یک حقوقدان از حقوق مردم دفاع کرده باید مورد تشویق قرار بگیرد. من افتخارم این است که به عنوان دادستان از حقوق مردم دفاع کردم و خواهم کرد؛ از هر قومی و هر کجایی که باشند موظف می دانم خود را تا از حقوق مردم دفاع کنم. آنهایی که بوجود آورنده داعش هستند باید جواب بدهند.

وی ادامه داد:  اگر امروز کسانی که مدعی حقوق بشر هستند با به وجود آوردن داعش و گروه‌های مسلحی که به جان مردم و ملت‌ها انداختند آن‌ها مورد مواخذه و محاکمه قرار بگیرند، یقین بدانید دنیا به صلح و امنیت خواهد رسید، چون به وجود آورندگان داعش و گروه‌های مسلحی از این قبیل که به جان ملت‌ها انداختند، قطعاً بدانید که ملت‌ها در صلح، آرامش و دوستی به سر خواهند برد.

رئیسی تصریح کرد: عقب‌ماندگی‌هایی از جمله اجرای عدالت داریم که کشور باید در جهت اجرای عدالت گام بردارد. این دوره از مدیریت دولت، محور تحول اجرای عدالت در بستر گام دوم انقلاب اسلامی است و در این راستا، حتماً به تمام اسناد بالادستی یعنی قانون اساسی جمهوری اسلامی، سیاست‌های مصوب نظام و برنامه‌های توسعه توجه خواهد شد.

دولت سیزدهم مربوط به یک جریان و جناح خاصی نیست

رئیس‌جمهور منتخب گفت: ما در آستانه تشکیل یک دولت جدید برنامه توسعه هفتم را با همکاری مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس ان‌شاءالله دنبال خواهیم کرد. دولت سیزدهم مربوط به یک جریان و جناح خاصی نیست. دولت و مدیران و همکاران با آن در سراسر کشور کسانی هستند که وطن‌دوست هستند و دغدغه مردم و انقلاب را دارند و دغدغه آن‌ها رفع مشکلات مردم و گرفتاری‌های معیشت آنان است.

رئیسی ادامه داد: اینان در سراسر کشور، همکاران ما خواهند بود؛ هر کس دلش برای مردم و انقلاب بتپد او همکار ما در جای‌جای کشور خواهد بود.

با رئیس‌جمهور آمریکا دیدار نمی‌کنم

وی بار دیگر با اشاره به موضوع سیاست خارجی دولت سیزدهم تاکید کرد: اجازه نخواهیم داد به نحوی مذاکره برای مذاکره باشد، اجازه نخواهیم داد مذاکرات فرسایشی باشد؛ بلکه باید هر نشستی همراه با نتیجه باشد، نتیجه محوری، موضوع و هدف ماست و باید آورده ای برای ملت بزرگ ایران داشته باشد. در راستای آورده برای مردم و رفع محدودیت ها و تحریم ها و راستی آزمایی مسأله ارتباطات را ادامه خواهیم داد. من با رئیس جمهور آمریکا دیدار نمی کنم. دولت آمریکا چرا به وظایف خود عمل نمی کند؟ من پیشنهاد جدی ام به آمریکا این است که تحریم ها را لغو کنند.‌ برجام آورده ای برای مردم ما نداشت. ما باز هم تاکید می کنیم دولت آمریکا باید به تعهدات خود عمل کند. مسائل موشکی و منطقه ای قابل مذاکره نیست. مطالبه ملت ایران از شما این است که به تعهدات خودتان عمل کنید. خواسته مردم از دولت مردمی آن است که احقاق حق آن‌ها را داشته باشیم و ما حق آن‌ها را دنبال خواهیم کرد.

دولت سیزدهم بورس را به عنوان قلک خود قرار نمی دهد تا کمبود بودجه را جبران کند

رئیس جمهور منتخب مردم درباره از دست رفتن سرمایه مردم در بورس افزود: ما اعتماد را دوباره به بازار سرمایه باز می گردانیم. دولت سیزدهم حتما بورس را به عنوان قلک خود قرار نمی دهد تا کمبود بودجه را جبران کند. ما کارها را برای شرکت هایی که در صف ورود به بورس هستند تسهیل می کنیم. نظارت‌ و سازوکارهای نظارتی را در بورس فعال خواهیم کرد که خود این فعال شدن نظارت باعث خواهد شد که صندوق توسعه بورس از ایجاد تکانه‌های بورس پیشگیری کند.

رئیسی در مورد تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم گفت: موضوع کالای اساسی برای مردم مهم است‌. باید ارتباط سفره مردم و کالای اساسی را با قیمت ارز قطع کنیم و به خودکفایی برسیم تا مشکلی در آینده نداشته باشیم. ما تولید را پرجاذبه و اقدامات اقتصادی غیرمولد را بی‌جاذبه خواهیم کرد؛ به‌نحوی‌که نقدینگی به سمت تولید برود و این به سازوکارهایی نیاز دارد؛ با یک بخشنامه و یک سخن نمی‌شود. این اقداماتی امکان‌پذیر است. دولت حتماً برنامه‌ای در جهت اینکه تولید در کشور رونق پیدا کند، به‌عنوان محور دنبال خواهد کرد.

صهیونیست‌ها پیش از ایران باید از مردم فلسطین وحشت کند

رئیسی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بعضی از مسئولین رژیم صهیونیستی شما را خطرناک‌ترین رئیس جمهور ایران قلمداد کرده‌اند که منافع آن‌ها را به خطر انداخته است؛ در اروپا هم برخی نگرانی خود را از به خطر افتادن برجام در دوران ریاست جمهوری شما اعلام کرده‌اند نظر شما درباره این واکنش‌ها چیست؟ نظرتان درباره اتفاقات ۱۰ سال اخیر سوریه چیست؟ درباره رابطه با عربستان آیا این امکان وجود دارد که شاهد سفر شما به آن کشور و یا سفر رهبران این کشور به تهران باشیم؟ نظرتان درباره جنگ یمن چیست؟ گفت: پاسخ رژیم صهیونیستی به کسانی که حق آن‌ها غصب شده چیست؟ و این رژیم چگونه می‌خواهد این حق فلسطینیان را بدهد؟ جمهوری اسلامی بار‌ها اعلام کرده است که طرح ما درباره فلسطین آن است که به آرای فلسطینیان مراجعه شود، زیرا فلسطینیان صاحب فلسطین هستند و قبل از آنکه رژیم صهیونیستی از ناحیه ما احساس وحشت کند از ناحیه مردم فلسطین و گروه‌های مقاومت و کسانی که حق‌شان توسط رژیم صهیونیستی ضایع شده است باید بترسد؛ امروز ابتکار عمل در اختیار مجاهدان فلسطینی است؛ جمهوری اسلامی هم طبق سیاست‌های خود و طبق سیاست‌های امام خمینی (ره) و همچنین سیاست‌های تصریح شده در قانون اساسی همواره حامی مظلومان خواهد بود؛ فلسطین مظلوم واقع شده و ما حامی فلسطین خواهیم. 

حملات سعودی‌ها علیه مردم یمن متوقف شود

وی همچنین درباره موضوع یمن گفت: یمن باید هرچه زودتر توسط خود یمنی‌ها تدبیر و مدیریت شده و از هرگونه دخالت سعودی‌ها و یا کشور‌های حامی سعودی در یمن جلوگیری شود. این در حالی است که در این چند سال هجوم زیادی از سوی سعودی‌ها و حامیان آن‌ها به مردم یمن، کودکان و زنان یمنی و خانه‌های یمنی‌ها و سرزمین یمن شده است، لذا باید هرچه سریع‌تر این وضعیت متوقف شود؛ جمهوری اسلامی تأکید می‌کند که جنگ علیه یمن باید هرچه سریع‌تر متوقف شود و یمن بایستی به دست یمنی‌ها و مردم یمن اداره شود و یمنی‌ها تصمیم بگیرند که چگونه این کشور را اداره کنند؛ ما بر توقف هرچه سریع‌تر جنگ یمن و حملات سعودی‌ها علیه مردم مظلوم یمن تأکید می‌کنیم.

با تمام کشورهای جهان تعامل داریم

رئیس جمهور منتخب ملت ایران درباره سؤال مربوط به روابط با عربستان سعودی گفت: ما روابط با همه کشور‌های دنیا و تعامل با همه را اعلام کرده‌ایم به ویژه روابط با کشور‌های همسایه برای‌مان مهم است؛ اولویت ما ارتباط با همسایگان خواهد بود و نسبت به کشور عربستان هم درباره بازگشایی سفارتخانه‌ها بین دو کشور هیچ مانعی از طرف جمهوری اسلامی ندارد و این سیاست پیش از این اعلام شده است و باز هم تأکید می‌کنم که روابط و گفت‌وگو با عربستان و همه کشور‌های در منطقه برای جمهوری اسلامی هیچ مانعی ندارد.

رئیسی همچنین چند نکته را در پایان نشست خبری خود با رسانه‌های داخلی و خارجی اعلام و تصریح کرد: در ابتدای دولت خواهیم گفت که همه زمینه‌ها برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم خواهیم کرد، زیرا دولت خود را مؤظف می‌داند که در این باره کار‌هایی را انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: ما همچنان که نسبت به حقوق و امنیت مردم در داخل کشور خود را مؤظف می‌دانیم نسبت به ایرانیان خارج از کشور هم وظایفی را برعهده داریم، زیرا آن‌ها ایرانی هستند و ما نسبت به آن‌ها مسئولیت‌هایی را برعهده داریم لذا باید ورود ایرانیان به داخل کشور تسهیل شود و همه دستگاه‌های مربوطه در این باره باید این تسهیل‌گری را انجام دهند ضمن اینکه سرمایه‌گذاری در کشور توسط ایرانیان در خارج از کشور بایستی در اولویت قرار گیرد.

ایران جزو امن‌ترین کشور‌ها برای سرمایه‌گذاری اقتصادی است

رئیس‌جمهور منتخب گفت: ایرانی که در خارج از کشور درآمدی را کسب کرده است بهترین مکان و امن‌ترین مکان برای او سرمایه‌گذاری در داخل ایران و سرزمین آبا و اجدادی او است؛ امنیت هم کاملاً برای این سرمایه‌گذاری وجود دارد، امنیت برای همگان است و همه سرمایه‌گذاران در سراسر دنیا بدانند که امروز جمهوری اسلامی جزو امن‌ترین کشور‌ها برای سرمایه‌گذاری اقتصادی است و این امنیت را دولت برای همه کارآفرینان و سرمایه‌گذاران و به ویژه ایرانیان خارج از کشور تضمین می‌کند و بایستی آن‌ها بدانند که وطن‌شان و خاک‌شان برای آن‌ها به منظور سرمایه‌گذاری دارای اولویت است.

وی همچنین از راه‌اندازی یک سامانه برای دریافت ایده‌ها خبر داد و گفت: نخبگان، اصحاب رسانه، دانشگاهیان و حوزویان و همه صاحبان اندیشه و خرد اگر ایده‌ای را برای اداره دولت و برای سامان دادن به وضعیت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سایر حوزه‌ها دارند می‌توانند در یک بانک ایده‌های خود را ارسال کرده و دولت از این ایده‌ها استقبال می‌کند ضمن اینکه این ایده‌ها برای دولت بسیار گره‌گشا باشد؛ استقبال از نظرات و ایده‌های همه عزیزان برای دولت بسیار مغتنم است.

رئیسی گفت: همچنین ارتباط مردم با من از طریق اقوام، بستگان و خویشان نبایستی تنظیم شود هرچند که آن‌ها برای من محترم هستند، اما ارتباط با مردم ارتباط از طریق خویشان و بستگان نیست. ما سامانه‌ای را برای ارتباط دائمی با مردم و همه سطوح اجتماعی فعال خواهیم کرد که این ارتباط کاملاً سازمان یافته و برنامه‌ریزی شده است. البته این موضوع با حضور من در اجتماعات مردمی متفاوت است؛ البته ان‌شاءالله کرونا از صفحه روزگار ریشه‌کن خواهد شد و تلاش داریم همه این ارتباطات را با همه محافل افزون کنیم و تلاش داریم ارتباط علی‌الدوام با همه سطوح جامعه جزو برنامه کاری من باشد.

وی اظهار کرد: من به عنوان خادم جمهور هستم ضمن اینکه ارتباط با مردم برای همه مدیران دولت یکی از شاخص‌های مهم ادامه مأموریت و مسئولیت آن‌ها خواهد بود.

رئیس جمهور منتخب ملت ایران در پایان از همه اصحاب رسانه صمیمانه سپاس‌گذاری کرد و گفت: از همه اصحاب رسانه و خبرنگاران با همه گرایش‌های سیاسی تشکر می‌کنم. البته آن‌ها در همه حوزه‌های کاری ملی و استانی تلاش‌های زیادی کردند ضمن اینکه رسانه‌های دیجیتال و مکتوب هم انصافاً در دوران انتخابات بهترین کانال ارتباطی با مردم و تبیین دیدگاه‌ها را داشتند و من معتقدم رسانه‌ها نقش بسیار مهمی را در ادامه راه دولت و ارتباط با مردم خواهند داشت؛ ضمن اینکه رسانه‌ها در انعکاس نظرات و دغدغه‌های مردم به مدیران و دیدگاه‌های دولت برای مردم عزیز جایگاه بسیار ویژه‌ای دارند.

گفتنی است که در انتخابات ۲۸ خرداد ماه سید ابراهیم رئیسی با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای از مجموع ۲۸ میلیون و ۹۳۳ هزار و ۴ رای ماخوذه به عنوان رئیس جمهور ایران برای ۴ سال آینده برگزیده شد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۲۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۰۱ تير ۱۴۰۰
مرکل رئیس آلمان چرا تبریک نگفت. مکرون چرا نگفت یعنی چی؟ چرا تبریک نمیگن این غربی های...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۰۱ تير ۱۴۰۰
دقت کردین از وقتی رئیسی رئیس جمهور شده چقدر اوضاع خوب شده و تورم نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ابومهندالحمراوی آبادانی
۱۹:۰۰ ۰۱ تير ۱۴۰۰
درود بر سیدرییسی. لطفا فکری به حال آبادان و خوزستان هم بشه.ممنون. شکرا منکم
Iran (Islamic Republic of)
شاهسون
۰۲:۰۱ ۰۲ تير ۱۴۰۰
ثروت ایرانی ها خوزستانه.ولی حیف که به مردم غیور لر و عرب این خطه رسیدگی نمیشه
Switzerland
ناشناس
۱۴:۳۶ ۰۱ تير ۱۴۰۰
فقط اونجا که خبرنگار ازرییسی پرسید که در صورت لغو تحریم ها حاضر هستید با رییس جمهور امریکا دیدار کنید؟که رییسی قاطعانه گفت خیر.از این خیلی خوشم اومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۰۱ تير ۱۴۰۰
درود به دکتر رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۰۱ تير ۱۴۰۰
کشورهای اروپایی اصلا تبریک نگفتن چرا؟ بوق بوق بوق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۱ تير ۱۴۰۰
کی میگه تبریک نگفتن مگه ترکیه اروپایی نیست؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۰۱ تير ۱۴۰۰
اگر ترکیه را جزو اروپا است حتماً عربستان هم از آفریقا به حساب می‌آید
Switzerland
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۱ تير ۱۴۰۰
مثلا انتظار داشتی کی به رییسی تبریک بگه؟همین کشورهایی که دور ایران هستن تبریک گفتن.انتظار داشتی ریس جمهور فرانسه یا صدر اعظم المان به رییسی تبریک بگن؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۰۱ تير ۱۴۰۰
ترکیه تو خاورمیانه است ، اروپا نیست؟!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۸:۱۳ ۰۱ تير ۱۴۰۰
جناب رئیسی- میشه برای مردم واکسن بخرید؟ یا تولیدات خود کشور رو تزریق کنید - مردم دارن میمیرن و کسی به فکر نیست!!!!
United States of America
ناشناس
۲۲:۲۲ ۰۵ تير ۱۴۰۰
مردم که دارن میمیرن باید به فکر باشن نه جناب رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۹ ۰۱ تير ۱۴۰۰
اخه بایدن که پا نمیشه بیاد ایران
رییسیم که تحریمه پاش برسه آمریکا دستگیر میشه
اصلا راهش نمیدن
پس ملاقاتی به وجود نمیاد که قاطع گفت نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۰۱ تير ۱۴۰۰
به خدا قسم بایدن لحظه شماری میکنه که با رییسی ملاقات کنه اوباما یادت نیست ؟ ترامپ یادت نیست ؟
در ثانی خبرنگار پرسید اونهم جواب داد این نظر شما واقعا خنده داره
انگار خبر نگار یک سوال دیگری پرسیده و رییسی گفته که من با بایدن ملاقات نمیکنم
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۳:۱۸ ۰۱ تير ۱۴۰۰
شما حرص نخور ۴ تا پیام اینجوری بذاری شاید آمریکا بهت گرین کارتشو داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۵ ۰۱ تير ۱۴۰۰
درود بر شرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۵ ۰۱ تير ۱۴۰۰
آقای رییسی واقعا"حق دارد که از وضع موجود داخلی و خارجی مربوط به برجام ومسائل مختلف ناراضی وعصبانی باشد چرا که نارضایتی عمومی را از وضع موجود می بیند !!!!ولی از این به بعد هیچ بهانه ای نه برای دولتمردان داخلی ونه برای طرف های بر جامی باقی نمانده که بخواهند مردم را فریب بدهند !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۳ ۰۱ تير ۱۴۰۰
هروقت یه نفر تو این مملکت دوباره تونست با ۱۰۰ میلیون یه آپارتمان کوچلو هم بخره میشه گفت یه اتفاقی داره میوفته یا تونست با ۲۰ میلیون یه ماشین خوب بخره یا بتونه کل جهزیه دخترشو حداقل دیگه با ۵۰ میلیون بده یا این بیماران بنده خدایی که بیماریهای خاص دارن و داروهاشونا به سختی تهیه میکنن به راحتی بخرن و یا این همه جوانی که معتاد شدن را ترک بدن و ازشون حمایت کنند و این همه جوان بیکار که حتی پولی یک نان هم ندارن دستشون تو جیب پدر و مادرشونه ویا این همه آلودگی هوا که حتی نفس کشیدنمونم دچار مشکل کرده به خاطر نبود وسایل درست حمل و نقل عمومی و اکه بخوام ادامه بدم تا چند روز باید بنویسم خلاصه هروقت تونستین حداقل نصفی این مشکلات را هم حل کنید اون موقع حرفی واسه گفتن هست مردم هم فعلا زیادی دلتونا خوش نکنید که بعد دوباره ناامید نشین چون هرکس به غیر از خدا و ولی خدا یعنی آقا صاحب الزمان دل به هرکس ببندد امیدش ناامید میگردد این روایت است بندگان خدا همه جای اشتباه دارن و نمیتونن کامل باشن فقط بهتر و بدتر و متوسط دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۹ ۰۱ تير ۱۴۰۰
هیچ عذر وبهانه ای برای غرب باقی نمانده !!!!
United States of America
ناشناس
۲۲:۲۵ ۰۵ تير ۱۴۰۰
غرب عذر وبهانه ای لازم نداره
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
amir
۰۲:۵۱ ۰۱ تير ۱۴۰۰
خدا پدر احمدی نژادو بیامرزاد , ایرانیان مقیم معاف از خروجی بودند , وقتی حسن کلید ساز امد یه دفعه از ۲۷۰ هزار تومان شروع کرد که خدا ازش نگذره , حالا امیدواریم آقای رئیسی یه کاری بکنه که خدا رو خوش بیاد , ماها که یه لیوان آب از آن کشور عاید مان نیست و خدائی هم همیشه از نظام , رهبری دفاع کردیم و خواهیم کرد .
Iran (Islamic Republic of)
با افتخار مدافع حرم هستم
۰۱:۳۵ ۰۱ تير ۱۴۰۰
با عرض سلام دولت و مجلس محترم جلوی ورود کالای خارجی و قاچاق که به تولید داخل لطمه وارد می سازد را بشدت تمام بگیرد با تشکر از مدیر محترم سایت ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۰ ۰۱ تير ۱۴۰۰
اصلاح صلب ها رو کامل از تمام سیاست حذف کردین (یک رنگ شدید هماهنگ شدید رهبری مجلس ریاست جمهوری تشخیص مصلت نظام ...) حالا نوبت شماست این گوی و میدان دیگه بهانه ای برای کار کردن برای مردم نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۱ تير ۱۴۰۰
همیشه شماراست میگید ، فقط شما را به هزچی میپرستید اصلا شما را به کورش و داریوش و .... قسم میدم 4 سال سکوت کنید و بعد 4 سال مقایسه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۰۱ تير ۱۴۰۰
وضعیتی که من از گرانی طلا دلار فقر بیکاری میبینم فکر نمیکنم کسی بتونه این وضعیت درست کنه شعار معنا نداره منتظر عمل شما هستیم
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۰۱:۱۸ ۰۱ تير ۱۴۰۰
وقتی ترامپ لعنتی رئیس جمهورشداولین اقدام اون پاره کردن برجام بود خیلی دوست دارم اولین اقدام رئیسی آتش زدن برجام جلوی دوربین خبرنگاران باشه تابرای دشمنان وبدخواهان حساب کار دستشون بیاد
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۱:۱۶ ۰۲ تير ۱۴۰۰
اقای رییسی منطقی تر از این حرفها هستن الان تمام ارکان نظام میخان که اگه بشه تحریم ها برداشته بشه ولی اگه نشد اقای رییسی منتظر غرب نمیمونه و در مقابلش تعهدات برجامی رو دیگه انجام نمیدن
United States of America
ناشناس
۲۲:۳۱ ۰۵ تير ۱۴۰۰
خدا کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۱ تير ۱۴۰۰
برای رئیس جمهور عزیزمان دعا میکنیم امیدوارم در برنامه هاشون برای اعتلای ایران عزیز موفق باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۰۱ تير ۱۴۰۰
واقعا منفی دادن به این نظر چه معنی داره؟ جز حماقت وبی شعوری
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۱۹ ۰۱ تير ۱۴۰۰
مردم عزیز هموطن، کامنت هارو که خوندم متوجه سطح بسیار بسیار بالای توقع شما شدم، تقریبا به همه مشکلات اشاره کردید، بنده فکر نمیکنم همه این مشکلات طی دوره او حلقه بشه، باید اولویت هارو در نظر بگیرید، ابتدا رفاه در زندگی ملاکه، ما توقع داریم بتونیم با حقوق پدر خانواده، یه خانواده رو طی یه ماه اداره کنیم نه اینکه پول پدر همش خرج پوشک بچه بشه، در اولویت های بعدی انشالله مشکلات گسترده دیگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۰۱ تير ۱۴۰۰
همه مشکلات حلقه میشه
Iran (Islamic Republic of)
Hadi
۰۰:۰۴ ۰۱ تير ۱۴۰۰
روستاها را آباد کنید تا شهرها خلوت شوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۰۱ تير ۱۴۰۰
رییس جمهور منتخب مردم لطفا بفکر کاهش فاصله طبقاتی از طریق پیگیری و وضع مالیات بر درآمد اشخاص که خیلی مفید است و باعث کاهش فاصله طبقاتی و بهبود زندگی طبقه و قشر ضعیف جامعه میشود، امنیت شغلی نیروهای پیمانکاری راهبری نیروی انسانی شاغل در دستگاههای دولتی، عدالت، افزایش رفاه، کاهش تورم، کاهش یا ثبات قیمت کالاهای اساسی و نه لوکس باشید سپاسگزارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
آقای رئیسی امروز با قاطعیت در سوال خبرنگاردرباره ی ملاقات با بایدن ((نه)) گفت و این نشاندهنده قاطعیت و مصممبودن ایشان در کار است
پس انشالله با قاطعیت همه ی کارها پیش خواهند برد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۱ تير ۱۴۰۰
ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
دولت آمریکا پیش از این می گفت مذاکره با ایران به این زودی ها بدست نمیاد، اما حالا از ترس پیش از تشکیل دولت انقلابی بدست آقای رییسی می خواهد با دولت فعلی بدو بدو مذاکره(حالا چی هست خدا می داند) انجام بده اونم بدون پیش شرط اونم کی آمریکا. به قول ما ایرانی ها چوب رو که برداری گربه دزده حساب کار میاد دستش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۰۱ تير ۱۴۰۰
نباید توافق ذلیلانه برجام رو قبول کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
از مقام های امنیتی خواهشمندم در حد اعلا مواظب جان رئیس جمهور باشند، تجربه ترور شدن شهید فخری زاده باید درس عبرتی باشد.
United States of America
ناشناس
۲۲:۳۸ ۰۵ تير ۱۴۰۰
فخری زاده دانشمند بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
هم ۴ سال پیش بهت رای دادم وهم امسال الان هم دعاگوی شما ودولت هستم وانتظار دارم شما هم بفکر من وامثال من که ازلحاظ معیشت درتنگنا هستیم باش
United States of America
ناشناس
۲۲:۳۹ ۰۵ تير ۱۴۰۰
گدایی بسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
درود بر غیرت این بزرگ مرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
حرف بسیار خوبیه.ولی اقای رییسی میشه بگن ماهی ۵۰ هزارمیلیارد تومان حقوق و معیشت و یارانه رو چجوری میخوان تامین کنن؟اگه به مذاکره و رفع تحریم گره نزنن مجبورن پول چاپ کنن.مثه قبلیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۰۱ تير ۱۴۰۰
مرگ بر برجام ذلیلانه
United States of America
ناشناس
۲۲:۴۱ ۰۵ تير ۱۴۰۰
آره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
نمیشد این اول کار از کشور خودت میگفتی تا فلسطین و....؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۰۱ تير ۱۴۰۰
نشست خبری بود نه سخنرانی
خبرنگار موضوع رو مطرح میکنه و رئیس جمهور پاسخ میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۰۱ تير ۱۴۰۰
فلسطین پاره تن اسلامه.واونهایی که فلسطین رواشغال کرده اند دستشون برسه ایرانو اشغال می کنند.پس فلسطین خط مقدمه جبهه ی ایران واسرائیل جنایتکار هست.
United States of America
ناشناس
۲۲:۴۴ ۰۵ تير ۱۴۰۰
نه جانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
فقط 4 سال فرصت دارید به گفته ۱۸ میلیون نفر شما بهترین هستید فقط ۱۸ میلیون پس برای 4 سال دوم کاری کن که 28 میلیون هوادار داشته باشی نه ۸ میلیون که دیگه اون روز اوضاع خرابه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
مردم به دو وزیر باسواد وکارشناس و عملگرای، اقتصاد وآموزش وپرورش نیاز دارند!؟! این دوضربه ی جبران ناپذیری برمردم وارد کردند!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
حالا وقت جبران شما اصولگرایان است تا چوب هایی که لای چرخ اصلاح طلبان گذاشتید وبه بهانه دشمن، برمردم تاختید ومردم رافقیر وبدبخت کردید، تمام مشکلات رااززندگی مردم بردارید، بدون بهانه ودوباره مردم رادردور باطل اهداف خود قرارندهید، والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۰۱ تير ۱۴۰۰
این سری مردم الحمدالله درست انتخاب کردند و میوه این انتخاب رو بزودی خواهید دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۰۱ تير ۱۴۰۰
حل مشکلات بزودی با رای و انتخاب درستی که مردم کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
اقای رییسی تاج گردون رو بزار تو لیستت با فیش حقوقیه ۸۵ میلیونی این که خبرش پخش شده
Iran (Islamic Republic of)
بیرمالی
۲۲:۱۸ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
راه رهایی از فساد برداشتن تمام سوبسیدها وآزاد گذاشتن همه قیمت هاست وپرداخت یارانه نقدی به احاد ملت بطور مساوی.تک نرخی کردن ارز .گرچه ممکنه در ابتدا فشار اقتصادی برای مردم شدید بشه اما نتیجه اش پیشرفت کشور و بسته شدن راه فساد خواهد بود .ودرنهایت سودش به مردم کشورخواهد رسید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
خداوند عمر با عزت به شما عطا کند. انشاءالله همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
خواهرم حجابت برادرم نگاهت را حفظ کن!!! دیگر دوران هرزگی و بی بند و باری به پایان رسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۰۱ تير ۱۴۰۰
منتظر گشت ارشاد مدیرانیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
ای کاش امثال لاریجانی و دوستانشون جایی تو دولت نداشته باشن آقای اژه ای هم زیاد پایبند نیست وگرنه قبل آقای ریسی اینهمه مشکل تلنبار نمیشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
اگه میتونی اول دست این مدیران فاسد و دزد را قطع کن بعد میریم سر روابط بین الملل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۰۱ تير ۱۴۰۰
الوعده وفا منتظر گشت ارشاد مدیران هستیم
United States of America
ناشناس
۲۲:۵۰ ۰۵ تير ۱۴۰۰
دست قطع کن نداره
United States of America
ناشناس
۲۲:۵۲ ۰۵ تير ۱۴۰۰
گشت ارشاد مدیران یا مدیران گشت ارشاد?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
یا الله این تو واین میدان اگر کار خوب بود اکثریت به تو دوربعدی رای میدهیم اگر قول بی خودی دادی خوب یک دوره تمام این خواست ملت بنده نوکر خادم ملت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
ایشالا حرفایی که زده شده عملی هم بشه
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۲۱:۱۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
تنها با یک ساعت حرف زدن دلار و سکه گران شد ،
انتخاب ملت همیشه پر صحنه و نخبه ایران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۱ تير ۱۴۰۰
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
بسیارافتخارکردیم ازچنین رئیس جمهوری.خیلی عالی صحبت کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۰۱ تير ۱۴۰۰
بله دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
درود بر رئیسی
Canada
ناشناس
۲۰:۵۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
وقتی مشکلی را مطرح میکنید
اگر راه چاره و نظریه برای حل مشکل دارید ِ
لطفا بنوبسید
ممکنه راه حل به عقل یک شخص که تحصیلات بالایی نداره .برسد .که به عقل تحصیل کرده نیاید
پس نطرات همه مهم و قابل بررسی است
بهتره .رییس جمهور عزیز .به هر سازمان یک نفر را بفرستند و فقط گوش به مشکلات شون بده و از خودشون هم راه حل بخواهند و بعد مشکلات را با نخبگان جوان در میان بگذارند
بخدا همه مشکلات برطرف خواهند شد
توکل بخدا شروع میکنند .
Canada
ناشناس
۲۰:۴۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
موفق باشید .سید بزرگوار .البته با کمک همه عاشقان ایران زمین
خواهش میکنم .دست از شایعه سازی بردارید
در انتخابات گذشته .کانالهای معاند ..دیوار سازی پیاده روها را شایعه کردند و روحانی رای اورد و
کشور را به اینجا رساندند .
پیشنهاد من به رییس جمهور منتخب
اول از روستا ها شروع کنید
از دهیار مشکلات را با حصور روستاییان به بحث بگذارید
خود روستاییان چاره و درمان مشکلات را میدانند ولی
تا بحال گوش شنوا نبوده
تا اینشالله با رفع مشکلات روستاییان
مهاجرت معکوس اعاز شود و
مشکل حاشیه نشینی از بین بره
صددرصد موفق میشوید .چونکه به دنبال منافع شخصی .حزبی و گروه بازی نیستید
دز دوره های گذشته .دولت خاله بازی .هم حزبی و گروهی
اداره میشد و منافع شخصی و حزبی در کار بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۰۱ تير ۱۴۰۰
وافعا انتظار داری یک رئیس جمهور با تمام مشکلاتی که داره بیاد بشینه یک یک ده ها رو بررسی کنه خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
برنامه های خوبی دارن انشاله که در عمل هم اینگونه باشد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
افرین رییس جمهور باید اینطوری و از موضع قدرت صحبت کنه تا دشمن حساب کار دستش بیاد
ان شا الله وضعیت کشور سر و سامان بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
دکتر سید ابراهیم رئیسی
سرباز وطن
مرد میدان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۰۱ تير ۱۴۰۰
آورین آورین
Canada
ناشناس
۲۰:۳۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
همه ملت باید یاری اش کنند
درسته که رییس جمهور دلسوز .مردمی .با افتدار .بدون چشم داشت به حزبی
ولی همه باید از خودتون مایه بگذارید
در هر کاری که هستید .بنحو احسن انجام دهید
تا با کمک شماها از پس همه مشکلات برایند
من ایمان دارم .موفق میشوند
همینکه دست زد وبند و پارتی بازی و یک درصدی ها را از دولت جدا کنند .کلی کارها پیش می روند
سنگ انداز دیگه وجود نخواهد داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
چهار سال دیگه بیا و اگه وضع بدتر بود لااقل مرد باش و بنویس عجب غلطی کردم بهش رای دادم ایران دیگه آباد نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۳ ۰۱ تير ۱۴۰۰
چند سال رسانه ها بی وفقه از او تبلیغ کردند از کاه کوه ساختند بدون چشم داشت حزبی؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۰۱ تير ۱۴۰۰
این یک در صدی ها که میگی همه فک و فامیل و خودی هستند دست و پای الکی نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۰ ۰۳ تير ۱۴۰۰
این خودش با پارتی شورای انتصابات اومده بعد شما داری چی میگی؟؟؟!!

بره بابا حالت خوشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
اقای رییسی باید از فرصت نبود ترامپ استفاده بکنه. اگر ترامپ رییس جمهور شده بود اوضاع خیلی بدتری برای اقای رییسی وجود داشت. خدا رو شکر که نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
خواهشا چرت نگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
البته تو سیاست خارجی بایدن نشون داده که فرق زیادی با ترامپ نداره خصوصاً در قضیه ی تحریم. فقط لفاظیهاشون تغییر کرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
با یک ( خیر ) کل نظام استکبار رو به چالش کشیدی
این چهار سال ، سال های شادی محرومان و مستضعفان خواهد بود ان شاالله

صل علی محمد (ص)
سید ما خوش آمد
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۲۰:۲۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
درود و سلام و رحمت خداوند بر رییس جمهور منتخب مردم چقدر من منتظر این لحظات بودم که پوزه ی رییس جمهور آمریکا به خاک مالیده شود . سرانجام مردم به برجام گره نخورد و مهم تر اینکه این دولت وابسته به هیچ جناحی نیست و خیلی موارد دیگر ..
الحمدالله رب العالمین . پایان سختی ها کم کم فرا می رسد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۰۱ تير ۱۴۰۰
فعلا که چهل ساله پوز ما تا گردن تو خاکه و آمریکا با رئیس جمهور باکلاس و باسوادش داره به دنیا حکومت میکنه
رئیسی با اذناب تند رو و بی سوادش راه به جایی نمیبره بیخودی دلخوش نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
جناب آقای رییسی بنده به جنابعالی رای ندادم اما همانطور که خود اشاره کردید، شما را رییس جمهور خود می دانم. از جنابعالی انتظار دارم با شعار اقدام و عمل خود در عمل نابسامانیهای موجود را برطرف نمایید و ناترازیهای ناشی از مدیریت ضعیف چند سال گذشته را به وضعیت تعادل برگردانید. امید موفقیت در مسیر پیش رو را برای جنابعالی دارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
آقای رئیسی ممنون
اون ( خیر ) شما ، خیلی چسبید
بعد از ۸ سال دولت ذلت ، امروز احساس عزت کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۰۱ تير ۱۴۰۰
بله دقیقا همینطوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
احسنت .جواب زور زوره عقب نشینی فایده ایی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
آقای رئیسی عزیز، بدون توجه به حرف های بی منطق، فقط پیش برو و کاسه و کوزه ظلم و فساد رو در هم بکشن. خدا یارت باد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
آقای رییسی دو سال در قوه قضاییه بودید و بار ها نامه نوشتیم و اعتراض کردیم به اوضاع منابع ملی و طبیعی که ما مردم عادی هیچ سهمی از رودخانه ها و سواحل دریا نداریم و تماما توسط ارگانهای دولتی و نظامی و ثروتمندان مصادره شده ؛گویی این مسئله در اختیارات قوه قضاییه نبود امیدواریم اکنون که رییس قوه مجریه شدید حق ملی مردم را بازگردانید و حریم رودخانه و دریا را به عموم بازگردانید--قطعا با درخواستی رسمی از شما خواهیم خواست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۰۱ تير ۱۴۰۰
اوکی حله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
جلوی مذاکره که الان درحال انجام است رابگیرید
Iran (Islamic Republic of)
عاشق
۲۰:۱۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
آقای رییسی بسیار اصولی و منطقی و به نفع مردم و کشور و منطقه و جهان بیان داشتند.
Iran (Islamic Republic of)
******کورد ایران کورد ایلام سربلند دوران******
۲۰:۱۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
این 45 روز برای ما به اندازه 450 روز طول میکشه کاش این سیاهی زود پاک میشد و مردم طعم صداقت و راستگویی را می چشیدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۰۱ تير ۱۴۰۰
خخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
دکتر
۱۹:۵۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
تبریک تبریک تبریک احسنت به آقای رئیسی..... زنده و پاینده......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۰۱ تير ۱۴۰۰
درود بر دکتر رئیسی
France
ناشناس
۱۹:۵۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
من همه دارايي م دلار كرده بودم انقدر استرس داشتم اين مدت كه بدخت نشم خدا رو شكر از تمام كسايي كه راي دادن تشكر ميكنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
ایشالله به امید خدا تورم هم ریش کن میکنی خدا کمک ت کنه همیطور که فکر مردمی اقای رییسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
خدا به خیر کنه ،از یه طرف عدد ۱۳ نحس و از یه طرف به عنوان ۱۳ بدر در هر سال نو میشناسیم ،امیدوارم دومی باشه و از مشکلات ۱۳ بدر دائمی داشته باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
راننده
۱۹:۴۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
مشکل سنوات72تا80راننده کامیونها سختی کارفراموش نشود دردولت جدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
واقعا شورا میخواستیم واسه چی؟؟؟؟؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
امریکا !! :عصبانی باش واز این عصبانیت بمیر !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
به امید شکوه روز افزون ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
ایرانی جماعت همیشه دنباله یک نفره که معجزه کنه و منجی بشه در حالی که برای اصلاح امور جامعه افراد اون جامعه باید اصلاح بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
دوتا وزیر مهمند آموزش و پرورش و علوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
وزیر اقتصادرو نگفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۳ ۰۱ تير ۱۴۰۰
وزیر کار و رفاه اجتماعی
Poland
ناشناس
۱۹:۱۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
شما که عالی هستید نگران جایگزینتان در قوه قضائیه هستیم ، امیدواریم خودتان شخصی را که بهش اعتماد دارید مثل خودتون معرفی کنید...

ما قوه قضائیه لاریجانی رو نمی خوایم امیدواریم این اتفاق نیفته چراکه بنده پرونده های قبل از حضور شما رو بدجور درشون گره خوردم حتی در زمان حضور شما هم آثار نفوذ قبلی وجود داشت و تازه داشت از بین می رفت که شما هم رفتید..

من به شما رای دادم شما هم لطفا شخصی با کفایت جدی و مشتاق مثل خودتان را در راس قوه قضائیه پیشنهاد دهید..

یاعلی..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
حضرت عباسی آقای رئیسی این وزیر آموزش و پرورش رو بردار خیلی ناکارآمد هست یه وزیر عالی بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
آقای رییسی حقوق اساتید حق التدریس بسیار بسیار بسیار بسیار ناچیز است واقعاً به فریاد ما برسید ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
استاد بزرگ و مهربان همش منتظر اینیم که خانه و ماشین را ارزان کنید و ماشین های رده خارج 10 میلیونی 188 میلیون تومان چطوری باید خرید. این محبت ها در حق هممون ثواب دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
لطفاً آقای رییسی چاره برای خشکسالی و کمبود آب در اصفهان کنید.....ما واقعاً دچار عسرت و مشقت هستیم.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
چشم میگم ازاول تیر اسمان اصفهان ببارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
احسنت بر دکتر رییسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
چ قولی داده ک احسنت بهش ۴ ماه دیگه برعکس میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
درود بر آقای رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
من ی نمونه از تخلف جایگاه داران سوخت رو گفتم بهت آقای رییسی بسم الله ببینیم چیکار میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
اول باید جلوی دزدیای شرکت نفت و جایگاه دارا گرفته بشه همه میدونن راجب چی حرف میزنم تو پمپای بنزین وقتی من ۱۰ لیتر بنزین میزنم در واقع ۸ لیتر وارد باک میسه 2 لیتر تو شیلنگ قرار داره که با هر بار گذاشتن و برداشتن نازل اون 2 لیتر از تو شیلنگ خارج میشه و به مخزن وارد میشه شهرستان رودسر پمپ بنزین داخل کمربندیش از همین تکلونوژی استفاده میکنه دستگاهاش به این میگن اختلاص دزدی ی کارت ۶۰ لیتری راحت 4 لیترش میره تو جیب جایگاه دار بعد میفروشه با نرخ آزاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
دست دزد ها بسته شد
Iran (Islamic Republic of)
حسن کاشانی فرد
۱۸:۴۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
سلام رئیس جمهور عزیز و منتخب مردم جناب آقای رئیسی تورا به جده قسم میدیم دست دلال و واسطه را از این مملکت قطع کنید به امید خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
الحق والانصاف نسخه بایدن پیچیده شد ودیدار به قیامت در دلش نقش بست !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
قیمت برجام 80%افت کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
امیدوارم شعار نباشه هرچند که امیدی ندارم ولی تهش میگم شاید ی چیزی بشه میخاد مبارزه کنه اول 2 تا خودرو ساز داخلی رو بگیره بی کیفیت ترین کالا تو ایران با قیمت نجومی به بازار میدن ولی نمیگیره چرا چون اجازه نداره چون خودرو سازان گردنشون کلفت تر از هر رییس جمهوریه آره دلال ها رو بگیره اما نمیشه چون انقدر زیادن که صد سال طول میکشه مفسدین هم که هیچ محتکران هم هیچ کلا هیچی به هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
غرب وامریکا حساب کار خود را کردند !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
احسنت ما خودمون هم از الان حساب کار دستمون اومد چی برسه به اوناها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
43 سال حساب کار خودشون نکردن حالا می کنن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
بارای 17میلیونی؟خخخخخخخخخخخخ 32میلیون رای دهنده قبولش ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
چقدر ساده توحید همینطور میخواهید جلو غرب ایستادگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۰۱ تير ۱۴۰۰
آره
Germany
ناشناس
۰۹:۵۵ ۰۱ تير ۱۴۰۰
در جواب ناشناس ۲۱:۴۵
اگه 32 میلیون رأی ندادن فقط چند میلیون از این افراد کسایی بودن که از عملکرد دولت فعلی روحانی راضی نبودن و کلا زده شدن، حالا بعد از 4 سال عملکرد آقای رئیسی مشخص میشه که این افراد برمیگردن یا نه، چهار سال بعد ممکنه رأی آقای رئیسی بالای 25 میلیون هم بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
بایدن را به چالش کشید !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
قدرت پوشالی آمریکا واقعا امروز دوباره رخ نما شدش
ابراهیم بت شکن بت فساد اخلاقی و ...رو بشگن
Germany
ناشناس
۱۹:۰۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
چی فکر کردی؟؟؟؟ ما کجای معادلاتیم؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
چی
Canada
ناشناس
۲۱:۰۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
ما کجای معادلتیم
چقدر ماشالله اعتماد به نفس داری
ما یک کشور با بهترین موقعیت استراتژیکی در خاور میانه هستیم
ما دومین و اولین کشور نفت و گاز هستیم
ما کشور که در تمام المپیاد ریاضی ووووو مدال اور هستیم
ما 250 سال بر نیمی از دینا حکومت کرده ایم
برو مطالعه کن .تحقیق کن که چرند نتویسی
شاید تو خودنت را دست کم گرفته ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
نسخه بایدن را پیچید !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
آره امریکا ترسیدن فردا میان میگن هرچی ما بگیم رو قبول دارن خخخ مردم من کاری ندارم شیطانه دشمنه دوسته هرچی باشه اهمیتی نداره فقط بدونید طرف ابر قدرته ما هرگز نمیتونیم با چین یا روسیه یا آمریکا روبرو بشیم اینا ابر قدرتای دنیان براشون ساختن جنگ و ادامش تا قرنها اهمیتی نداره چون دارا هستن پس دیپلماسی باید داشته باشن دیپلماسی یعنی با پنبه سر بریدن یجوری ببری که نفهمه بریده شده و کی و کجا بریده شده
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyar Zagrosi
۱۸:۲۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
دست در دست هم دهیم به مهر
با تلاش و دانایی
کشور خویش را کنیم آباد.
غرب و آمریکا دلسوز ما نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
خوب نسخه بایدن را پیچید خوب !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
آقای سید انشالله که به حرف هایتان عمل کنید. آقای سید انشالله که مثل روحانی در گوشه ایی از دفتر خود از ترس جان پنهان نشید انشالله که مانند روحانی علنا رو در رو به روی ملت نخندید و دروغ نگیدو...
Pakistan
محمدصالح
۱۸:۱۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
درود بر رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
از بس که دست می گزم وآه می کشم !!!ایکاش 8 سال پیش این راه قاطع ومحکم را می رفتیم وسر نوشت خود را بدست مشتی واداده در برابر غرب نمی دادیم !!!!ایکاش !!!ایکاش!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
این گوی و این میدون، میبینیم و تعریف میکنیم، بیاری خدا که عمل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
حق امریکا را کف دستش گذاشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
اره تمام اقتصاد آمریکا متلاشی شد فردا هم ورشکسته میشن پسس فردا هم میان که ما بهشون وام بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
خبرنگار امریکایی از میزان عصبانیت رییسی قدرت تمرکز وایستادن نداشت وخدا خدا می کرد غش نکند !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
واقعا"ناراضی بودن رییسی از وضع موجود داخلی وخارجی را همه خبرنگاران خوب فهمیدند وبه جهان مخابره کردند که اوشخصیتی :ناراضی وعصبانی از بازی غرب و....است وشدت این نارضایتی هر روز بیشتر خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
چرا در ملع عام گردن دزد ها را قطع نمی کنند ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
حقوق بشر گیر می ده اگه گردن دزد ها رو بزنن و تحریم می کنن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۲۱ ۰۱ تير ۱۴۰۰
اعدام؟ دزد رو باید از انگشت کوچیکش شروع کنن تیکه تیکه برن جلو تا درس عبرت بشه برای بقیه
United States of America
ناشناس
۲۲:۵۶ ۰۵ تير ۱۴۰۰
گردنت را قطع می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
صحبت های آقای رئیسی خیلی خوب بود ، آدم احساس غرور می کند ، وقتی متن بالا را می خواند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
همه قشنگ بلدن حرف بزنن... مهم عمل کردن که متاسفانه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
راه بازگشت به شهر ها واستانها را مانند راه بازگشت ایرانیان خارج از کشور تسهیل کنید زیرا 50%مشکلات کلان شهر ها مهاجرت بی رویه به انهاست.
۱۲
آخرین اخبار