علیایی گفت: قم در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان دارای ۲ نماینده و در اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان دارای پنج نماینده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،هادی علیایی رئیس هیات کشتی قم گفت: در دوازدهمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان، علیرضا نجاتی و محمدجواد رضایی دو فرنگی کار قمی دعوت شده‌اند.

 رئیس هیات کشتی قم عنوان کرد: این اردو که از ۲۸ خرداد جاری در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده آغاز شده است و تا هفتم تیرماه ادامه دارد، به منظور آماده سازی برای حضور در المپیک توکیو است.

علیایی با بیان اینکه این اردو از ۲۹ خرداد ماه جاری تا ۹ تیرماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: محمدمهدی جواهری در وزن ۵۵ کیلوگرم، محمد جانقلی در وزن ۶۰ کیلوگرم و محمدامین جبالی فر در وزن ۶۳ کیلوگرم از جمله فرنگی کاران قمی دعوت شده به این اردو هستند.

رئیس هیات کشتی قم افزود: همچنین در چهارمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان، پنج تن از ورزشکاران این استان به این اردو دعوت شدند.

او ادامه داد: همچنین امیر عبدی در وزن ۷۲ کیلوگرم و صادق عبدالهی در وزن ۹۷ کیلوگرم از این استان به اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان دعوت شدند.

رئیس هیات کشتی قم  تصریح کرد:این اردو زیر نظر روح‌الله میکائیلی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان و از مربیان جوان و باتجریه قم مراحل آماده سازی خود را در در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی سپری می‌کند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کشتی فرنگی ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار