سرمربی تیم تراکتور گفت: بر اساس آنالیزی که از تیم پرسپولیس کرده‌ایم برای کسب جام قهرمانی سوپر جام ایران به مصاف این تیم می‌رویم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،رسول خطیبی  سرمربی تیم تراکتور پیش از بازی تیمش با پرسپولیس در سوپر جام ایران  گفت: نقطه ضعف و قوت پرسپولیس را می‌دانیم و حریف را به خوبی آنالیز کرده و یک جلسه هم در این مورد با بازیکنان صحبت می‌کنیم.

او با بیان اینکه از طرف خودم، کادر فنی و بازیکنان قول می‌دهم که فردا شاهد بازی خوب، زیبا و مورد دلخواه هواداران از سوی تیم تراکتور باشیم افزود: با جام قهرمانی به تبریز بازخواهیم گشت.

او با درخواست از هواداران این تیم برای تشویق بازیکنان، گفت: سوپر جام مسابقه‌ای است که برای هر دو تیم و هوادارانش مهم است و در این مدت بازیکنان تیم تراکتور با انگیزه و تمام وجود تمرین کرده اند.

 سرمربی تیم تراکتور ادامه داد: در این بازی «پیمان بابایی» به دلیل مصدومیت بازی نخواهد کرد و «اکبر ایمانی» هم در بازی مقابل ماشین‌سازی مصدوم شده بود و به علت سرماخوردگی در تمرینات حضور نداشت که پس از بهبودی به تیم اضافه شده است.

خطیبی یادآوری کرد: هواداران مطمئن باشند هر بازیکنی که در میدان باشد با تمام قدرت بازی خواهد کرد.

سوپر جام فوتبال ایران بین دو تیم پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ برتر و تراکتور به عنوان قهرمان جام حذفی ایران در فصل ۹۸- ۹۹ روز یکشنبه ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.