با وجود اینکه دو بازیکن مصدوم تراکتور به تمرینات این تیم بازگشته‌اند، اما همچنان ابهاماتی درباره حضور آن‌ها در بازی سوپرجام وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،تراکتوری‌ها پس از بازگشت از اردوی تهران تمرینات آماده‌سازی خود را برای بازی سوپرجام پیگیری می‌کنند و تنها محمدرضا اخباری که همراه با تیم ملی در بحرین حضور داشت، غائب این تمرینات بود.

در این میان، اکبر ایمانی و پیمان بابایی که به دلیل آسیب‌دیدگی نتوانستند تراکتور را در اردوی تهران همراهی کنند، پس از پایان این اردو به تمرینات ملحق شده‌اند و با این بازگشت، احتمال رسیدن آن‌ها به بازی سوپرجام قوت گرفته است.

بر اساس شنیده‌ها، ایمانی در روز‌های اخیر مشکل چندانی نداشته و در کنار تیم تمرین کرده است، اما با این حال، همچنان ابهاماتی درباره حضور یا عدم حضور این بازیکن در بازی سوپرجام وجود دارد.

همچنین برخلاف اخباری اغراق‌آمیزی که درباره مصدومیت بابایی منتشر شده بود و حکایت از پایان فصل برای او داشت! آسیب‌دیدگی مهاجم تبریزی زیاد جدی نبوده و او منتظر دریافت چراغ سبز پزشکی برای بازی است.

آنطور که به نظر می‌رسد این دو بازیکن دوران ریکاوری خود را سپری می‌کنند و راجع به اینکه آیا آن‌ها به بازی سوپرجام می‌رسند یا خیر، هنوز چیزی معلوم نیست و در روز‌های آینده وضعیت نهائی‌شان مشخص خواهد شد.

گفتنی است؛ دیدار سوپرجام فوتبال کشور بین دو تیم تراکتور و پرسپولیس به عنوان قهرمانان فصل گدشته جام حذفی و لیگ برتر روز یکشنبه ۳۰ خرداد ماه از ساعت ۱۹:۵۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.