نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم در انتخابات ۱۴۰۰ قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و علی زینی وند استاندار کرمان در پیام مشترکی با قدردانی از مردم شریف و قدرشناس استان کرمان به واسطه حضور پرشور در انتخابات ۱۴۰۰ و خلق حماسه‌ای دیگر در این انتخابات، از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات قدردانی کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات در جمهوری اسلامی از مظاهر مردم سالاری دینی است و مردم استان کرمان همواره در برگزاری انتخابات پرشور افتخار آفرین هستند.

۲۸ خرداد ۱۴۰۰ باردیگر مردم آگاه و بصیر استان کرمان با شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ضمن حمایت از نظام جمهوری اسلامی به نیابت از سردار شهید سپهبد سلیمانی با تعرفه تعرفه آرایی که به صندوق‌های رای ریختند حماسه‌ای از حضور آگاهانه، مسئولانه و هوشمندانه ثبت کردند.

انتخابات و روز‌های تبلیغات و رقابت‌های انتخاباتی با حضور حماسی مردم به پایان رسیده است و اینک زمان همدلی و هم افزایی در سایه منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای تداوم سازندگی، توسعه و خدمت به مردم است.

اینجانبان ضمن تبریک به مردم شریف و قدرشناس استان کرمان از تمامی عوامل اجرایی، قضایی، نظارتی، نظامی، انتظامی، امنیتی، بهداشتی، گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی، صداوسیما، خبرگزاری ها، مطبوعات و سایر رسانه‌ها و همه دست اندکاران انتخابات که در برگزاری این حماسه پرشور نقش آفرین بودند، صمیمانه سپاسگزاری کرده و سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی را از خداوند متعال خواهانیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار