سرپرست اداره منابع طبیعی بردسکن مطرح کرد؛

کمک هنر به ترویج فرهنگ منابع طبیعی بین کودکان

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بردسکن گفت: هنر ابزاری قدرتمند برای آموزش و اشاعه فرهنگ منابع طبیعی در بین کودکان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیدرضا اقبالی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بردسکن گفت: همکاری مستمر با کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان تاکنون منشأ اثرات مثبت و سازنده در تهیه کلیپ‌های آموزشی، ترویجی با مفاهیم منابع طبیعی و آبخیزداری ویژه کودکان شده است.

او افزود: استفاده از هنر ابزاری قدرتمند برای آموزش و اشاعه فرهنگ منابع طبیعی در بین کودکان بردسکن است.


بیشتر بخوانید


سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بردسکن ادامه داد: به مناسبت ۲۷ خرداد سالروز جهانی بیابان زایی، کارگاه بیابان زایی در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با هدف آشنایی بیشتر کودکان با مخاطرات بیابان زایی، پیشروی کویر و نقش هر فرد در حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری و اراضی ملی بر پا شد.

اعظم ملایی کارشناس ترویج اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بردسکن نیز گفت: آموزش مفاهیم منابع طبیعی با استفاده از ابزار هنر باعث یادگیری بیشتر موضوع و ماندگاری آن در ذهن کودک می‌شود.

او افزود: اعتماد به نفس در کودک و ایجاد فضایی شاد و با نشاط برای کودکان از دیگر مزایای هنر نمایش در آموزش است.

کارشناس ترویج اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بردسکن ادامه داد: با توجه به استمرار و تنوع بخشی به آموزش و ترویج فرهنگ منابع طبیعی و آبخیزداری و با عنایت به نقش کودکان که مادران و پدران آینده هستند.

ملایی بیان کرد: مقدمات امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بردسکن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فراهم شده است که بزودی انجام خواهد شد.

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.