فرماندارویژه آبادان گفت:مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات از ۴۰ درصد فراتر رفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سیدزین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان گفت:بیش از ۴۰ درصد مردم این شهرستان تا ساعت ۱۸، پای صندوق‌های رای حاضر شدند و بر خلاف خواست دشمنان، دوباره به ایران و جمهوری اسلامی آبرو دادند.

او تعداد آرای جمع‌آوری شده در صندوق‌های اخذ رای تا عصر جمعه را  ۶۳ هزار رای اعلام کرد و افزود: در ۶ ساعت اولیه رای گیری حدود ۱۸ هزار نفر از مردم آبادان آرای خود را به صندوق‌ ریختند.

فرماندار ویژه آبادان گفت: در ۶ ساعت دوم سرعت رای گیری در شعب اخذ رای این شهرستان سه برابر شد و ۴۵ هزار نفر آرای خود را به صندوق انداختند.

موسوی اظهار داشت:تعرفه به اندازی کافی برای شعب تامین شده است و در صورت تمدید زمان رای گیری مشکلی در این خصوص وجود ندارد و آمادگی داریم رای مردم را تا آخرین لحظه‌هایی که ستاد انتخابات اعلام کند جمع آوری کنیم.

او بیان کرد: به دلیل شرایط کرونا از مردم تقاضا می‌کنیم برای حفظ سلامت خود و هموطنان در شعب رای گیری  فاصله اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 ۲۷۷ هزار نفر در شهرستان آبادان واجد شرایط رای دادن در انتخابات ۲۸ خرداد هستند که از این تعداد پنج هزار و ۵۰۰ نفر رای اولی هستند.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هفت صبح امروز جمعه همزمان در سراسر کشور آغاز شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.