فرماندار ویژه آبادان گفت: با توجه به توطئه‌های سازمان یافته دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی، این دوره از انتخابات از حساسیت خاصی برخوردار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سید زین العابدین موسوی روز جمعه گفت: دشمنان با اجرای توطئه‌های مختلف قصد دارند ضمن کم اهمیت جلوه دادن این دوره از انتخابات، مردم را از حضور گسترده در پای صندوق‌های رای دلسرد و ناامید کنند اما آنچه تاکنون مشاهد شده حضور با بصیرت مردم و مشارکت همه جانبه آنان در این رویداد مهم سیاسی است.

او با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات علاوه بر تجدید عهد آنان با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، توطئه دشمنان علیه نظام را خنثی می‌کند افزود: حضور گسترده مردم در این رویداد مهم در تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط خواهد شد.

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه انتخابات در شهرستان آبادان به صورت مطلوبی در حال برگزاری است، ادامه داد: مردم شهرستان آبادان امروز در انتخابات ۲۸ خرداد بار دیگر شایستگی و احساسی مسوولیت خود را به نظام اسلامی نشان دادند.

موسوی بیان کرد: تمام تلاش ما برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند، بی‌طرفانه و توام با امنیت به عنوان وظیفه اصلی است و نقشه راه ما در این انتخابات، حق الناس دانستن رای مردم است ضمن اینکه تدابیر و شیوه نامه‌های بهداشتی نیز در تمام شعب اخذ رای لحاظ شده و رعایت می‌شود و مردم با رعایت مسایل بهداشتی در شعب اخذ رای حضور دارند.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هفت صبح روز جمعه ۲۸ خرداد همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.