فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر، از حضور پرشور بسیجیان پای صندوق های رای تا نقش آنها در کمک به حفظ امنیت انتخابات و افزایش میزان مشارکت خبر داد.

سرهنگ محمد لویمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: بسیجیان در لبیک به رهبر انقلاب صبح زود پای صندوق رای حاضر شدند و همه را برای شرکت در انتخابات تشویق می کنند تا مشارکت کنند تا این انقلاب استوارتر از همیشه پای کار و در خدمت مستضعفان جهان باشد.

او به مشارکت نیروهای سبجی در برقراری امنیت انتخابات نیز اشاره کرد و افزود: نیروی های بسیجی همچنین در کنار برقرار کنندگان امنیت انتخابات و سایر قوای نیروی مسلح انتظامی در راستای برقراری امنیت برای ایجاد رقابت سالم و مشارکت حداکثری همه توان خود را گذاشتیم تا انتخاباتی امن با مشارکت بالا داشته باشیم.

فرمانده سپاه خرمشهر در ادامه بر اهمیت این دوره انتخابات تاکید کرد و گفت: در طول انقلاب اسلامی این انتخابات یکی از با اهمیت ترین انتخابات است چرا که امروز همه دشمنان دور هم جمع شده اند و رسانه های خود را دور هم جمع کردند تا بگویند نظام مقام و استوار نیست.

او ادامه داد: اما با حماسه ای که امروز مردم می آفرینند همچون انتخابات و حماسه های گذشته، مشت محکمی بر دهان استکبار و دهان یاوه گویان خواهند زد.

لویمی ابراز امیدواری کرد مردم در لبیک به منویات مقام معظم رهبری حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند.

انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.