ورزشکاران قمی با لباس رزمی در پای صندوق‌های رای صحنه هایی ازشور و شعور را به نمایش گذاشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،پیشکسوتان، مدال آوران و فعالان برخی رشته‌های ورزشی استانمان امروز همگام با قشر‌های مختلف مردم در پای صندوق‌های رای حضور یافتند تا در خلق حماسه‌ای ماندگار تاثیرگذار باشند.

اساتید کاراته آقایان خوش فطرت، قادری و نیک گفتار، که امروز با لباس رزمی در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کرده بودند، صحنه انتخابات را تجلی عشق ملت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایران عزیز می دانند و معتقدند حضور در این صحنه مهم و تاثیرگذار وظیفه‌ای بر دوش همه اقشار است.

این سه ورزشکار قدیمی قم می گویند: امروز آمده اند تا به دشمنان کوردل و بدخوی ایران بفهمانند، در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبرمعظم انقلاب همه اقشار ایران با هم یکدل و یک صدا هستند و مشکلات اقتصادی گرچه آن‌ها را اذیت کرده، اما مانع حضورشان در صحنه نمی‌شود.

امروز همچنین جمعی از کیک بوکسینگ کاران و ووشو کاران قمی نیز در شعب اخذ رای حضور پیدا کردند و با پوشیدن لباس یک دست مشکی خود، آرای خود را داخل صندوق‌ها انداختند.

این فعالان ووشوکاران می گویند: رای وظیفه همه اقشار به ویژه ورزشکاران است، اما مسئولان باید دغدغه‌ها و مشکلات ورزشکاران را نادیده نگیرند و به به فکر مشکلات اقتصادی و معیشتی ورزشکاران باشند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار