حجت الاسلام هنرهوده گفت:مردم ایران اسلامی امروز به یاوه گویان می‌فهمانند مشکلات اقتصادی وکمبود‌ها نمی‌تواند بر اراده آهنین آن‌ها اثرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام ابوطالب هنرهوده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان همزمان با آغاز به کار شعب اخذ رای گفت: دشمنان از ماه‌ها پیش با استفاده از ترفند‌ها و شگرد‌های مختلف در صدد هستند تا حضور مردم در کنار صندوق‌های رای را کم رنگ کنند.

او افزود: مردم ایران اسلامی باید همانند سالیان گذشته با استناد به منویات حکیمانه مقام معظم رهبری با حضور گسترده و پرشور خود قلب دشمنان و بدخواهان را نشانه بگیرند و با هر رای دشمنان را وادار به عقب نشینی کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان بیان داشت: مردم ایران اسلامی امروز ۲۸ خردادماه با انتخاب اصلح خود مشت محمکی به دهان یاوه گویان خواهند زد و به آنان می‌فهمانند مشکلات اقتصادی و کمبود‌ها نمی‌تواند بر اراده آهنین آن‌ها اثر گذار باشد.

حجت الاسلام هنرهوده با اعلام اینکه برگزاری انتخابات در ایران اسلامی از افتخارات فاخر است، گفت: مردم طی سالیان گذشته همواره پای صندوق‌های رای رفته اند و مسئولان اجرایی کشور را خودشان به صورت مستقیم و غیر مستقیم انتخاب کرده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان تصریح کرد: قدرت‌های پوشالی، بزرگترین طراحان سیاسی و قوی‌ترین شبکه‌های جاسوسی را بنا می‌کنند که علیه کشور ما توطئه کنند؛ اما در نهایت در ۴۲ سال گذشته جز خفت، خواری و شکست چیزی نصیب شان نشده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار