استاندار کرمان با ابراز خرسندی از روند برگزاری انتخابات در استان کرمان گفت: تاکنون گزارش نگران کننده‌ای نداشته ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی وند، استاندار کرمان، بعد از انداختن رای خود به صندوق آرا در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه امروز دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شورا‌ها در سراسر کشور و استان کرمان در حال برگزاریست، گفت: انتخابات ریاست جمهوری مهم‌ترین انتخابات است؛ زیرا مسئول اجرایی کشور انتخاب می‌شود.

او با اشاره به اینکه در انتخابات شورا‌ها نیز مدیران محلی در کشور انتخاب می‌شوند، افزود: اصل مشارکت در انتخابات حائز اهمیت است و موجب می‌شود بسیاری از تهدیدات بر علیه ملت و کشور از بین برود.

زینی وند بیان داشت: مردم دلخوری‌هایی بابت گرانی و مشکلات اقتصادی دارند که به آن‌ها حق می‌دهیم؛ اما پشت کردن به صندوق راه رفع آن نیست و حضور پرشور در انتخابات است که می‌تواند مشکلات را رفع کند.

او تصریح کرد: هم انتخابات ریاست جمهوری و هم شورا‌ها در زندگی مردم تاثیرگذار است و سرنوشت چهار سال آینده را مشخص می‌کند و چه بسا تصمیماتی که در این چهار سال اخذ می‌شود، سرنوشت سال‌های بیشتری را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

استاندار کرمان گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب بیمه شدن کشور در مقابل تهدیدات می‌شود و رئیس جمهوری که با درصد و رای بالا انتخاب شود، توان چانه زنی خیلی بیشتری دارد و حضور مردم معنادار و تاثیرگذار است.

استاندار کرمان با اشاره به اهمیت لزوم داشتن توان فنی و تخصصی نامزد‌های انتخابات شورای شهر گفت: کرمان به علت وجود مزار مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در آن، موردتوجه آزادگان دنیا و ایران است و توقع زیادی از مردم این دیار وجود دارد.

زینی وند افزود: حضور مردم با نشاط و با شکوه است و نشان از انتخابات خوب دارد و درخواست داریم مردم در ساعات ابتدایی رای بدهند و این کار را به ساعات پایانی موکول نکنند.

او بیان کرد: روند انتخابات در استان کرمان به خوبی در حال انجام است و تاکنون گزارش نگران کننده‌ای نداشته ایم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.