فرماندار کوهبنان گفت: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده خود بار دیگر به خواسته دشمنان نه گفتند و زمینه اقتدار کشور را رقم زدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین سالاری فرماندار کوهبنان گفت: برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا به صورت رسمی در کوهبنان آغاز شده است.

او افزود: با توجه به شرایط خاص منطقه‌ای و بین المللی و خباثت‌های دشمنان و بدخواهان نظام طی ماه‌های گذشته انتخابات امروز بسیار سرنوشت ساز است.

سالاری تصریح کرد: دشمنان طی ماه‌های گذشته با بهره جستن از فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای همواره با دروغ پردازی و تبلیغات مسموم در صدد بودند که بر حضور نداشتن مردم تاکید کنند تا شاید به خواسته‌های نامشروع خود برسند.

فرماندار کوهبنان بیان داشت: مردم ایران اسلامی در پرتو منویات مقام معظم رهبری و به پاس تجلیل از مجاهدت‌های شهیدان همیشه جاوید خصوصا سردار دل‌ها و به منظور تقویت امنیت ملی با حضور گسترده خود بار دیگر به خواسته دشمنان نه خواهند گفت و زمینه اقتدار کشورمان را رقم می‌زنند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات کوهبنان با اعلام اینکه ۲۸ شعبه اخذ رای به صورت سیار و ثابت در مرکز این شهرستان و بخش طغرالجرد فعالیت می‌کنند، گفت: اعضای شعب اخذ رای، نیرو‌های نظارت و بازرسی تلاش می‌کنند تا انتخاباتی در خور شان نظام اسلامی و با سلامت کامل برگزار کنند.

فرماندار کوهبنان افزود: به عوامل اجرایی انتخابات و مردم ولایت مدار توصیه می‌شود با رعایت مسائل بهداشتی، استفاده از ماسک و خودکار شخصی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی در شعب اخذ رای حضور پیدا کنند.

او تصریح کرد: به منظور رعایت مسائل بهداشتی، تمام شعب اخذ رای ضدعفونی و برای اعضای شعب ماسک تهیه شده است تا انتخابات در فضای سالم و به دور از استرس برگزار شود.

سالاری از مردم ولایت مدار و بسیجی شهرستان کوهبنان درخواست کرد: در ساعات اولیه به شعب اخذ رای مراجعه کنند و حضور خود را به ساعاتی پایانی موکول نکنند که شاهد تجمع در شعب باشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.