نظارت ۵۸۵۰ نفر بر انتخابات استان اردبیل

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان اردبیل گفت: پنج هزار و ۸۵۰ نفر بر نحوه برگزاری انتخابات در جای جای این استان نظارت دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالله بیدار، رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان اردبیل گفت: از اولین ساعات شروع رای‌گیری شعبات اخذ رای شاهد حضور گسترده مردمی هستند که به دستور رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و در این جشن فاخر حماسه‌آفرینی می‌کنند.

او افزود: مجموعه هیات نظارت استان با نیروهای آموزش دیده و مجرب ساماندهی شده و چهار ناظر در هر شعبه اخذ رای مستقر شده‌اند.

حجت‌الاسلام بیدار مجموع ناظران فعال در شعبات اخذ رای استان را پنج هزار و ۸۵۰ نفر ذکر کرد و گفت: لایه‌های نظارتی و هیات‌های نظارتی در  بخش‌ها و شهرستان‌های استان فعال هستند.

او افزود: هیات نظارت استان بازرس‌های ویژه به شهرستان‌های استان اعزام کرده و دستگاه قضایی استان نیز ۱۴ اکیپ‌ قضایی در تمام شهرستان‌های استان فعال کرده که به هر موردی که گزارش می‌شود سریع و بصورت میدانی رسیدگی می‌کنند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان اردبیل گفت: تا این لحظه مشکل خاصی در زمینه انتخابات ریاست جمهوری در استان گزارش نشده ولی چند مورد جزئی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گزارش و فوری رسیدگی شد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.