استاندار اردبیل با دعوت از مردم برای حضور پرشور و حماسه ساز در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، حضور مردم در انتخابات را گامی برای ادامه روند آبادانی کشور و استان دانست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در حاشیه حضور در پای صندوق رای گفت: انتخابات حقی است که در نظام اسلامی به مردم داده شده که با استفاده از این حق در روند اقدامات و برنامه ریزی برای توسعه کشور مشارکت می‌کنند.

او بر انتخاب فرد اصلح در ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا تاکید کرد و گفت: با اینکه اقدامات بسیاری در راستای توسعه و آبادانی کشور و استان انجام گرفته، ولی باز هم نیاز به تلاش بیشتری در این خصوص است که با انتخاب افراد اصلح این روند ادامه می‌یابد.

استاندار اردبیل گفت: مردم تا کنون فرد مورد نظر خود را انتخاب کرده اند و با حضور حماسی در پای صندوق‌های رای، وحدت، همدلی و پشتیبانی خود را از نظام اسلامی به نمایش می‌گذارند.

بهنام جو ضمن قدردانی از عوامل اجرایی وهیات‌های نظارت در برگزاری انتخابات پرشور افزود: پروتکل‌های بهداشتی در تمامی شعب اخذ رای رعایت شده و مردم با اطمینان و نظم می‌توانند در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.