شبکه اجتماعی اینستاگرام ویژگی جدیدی را معرفی کرد تا کاربران با استفاده از آن راحت تر بتوانند به خیریه های معرفی شده کمک مالی کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت؛ شبکه اجتماعی اینستاگرام که از زمان پیدایش تاکنون جای بسیار خوبی بین مردم باز کرده، تاکنون قابلیت‌های بسیاری را به این برنامه مبتنی بر متن و تصویر اضافه کرده که کاربران نیز از این قابلیت‌ها استقبال می‌کنند و روز به روز به تعداد این افراد اضافه می‌شوند.


بیشتر بخوانید


کمک به خیریه‌ها، قابلیت جدید اینستاگرام

این شبکه اجتماعی به تازگی قابلیت جدیدی را برای آسان‌تر کردن کار کاربران ارائه کرده است. از زمان انتشار برچسب‌های اهدای کمک مالی در اینستاگرام در سال ۲۰۱۹، بسیاری از افراد از ابزار‌های جمع آوری کمک مالی این پلتفرم استفاده کرده‌اند تا از اهداف خود برای کمک به نیازمندان یا افراد آسیب دیده را پیش ببرند. اینستاگرام در آخرین بروزرسانی، گزینه جمع آوری کمک‌های مالی را به صورت گروهی برای به کاربران ارائه داده که کار آن‌ها را آسان می‌کند.

جمع آوری پول در اینستاگرام برای خیریه ها امکان پذیر شد

اینستاگرام یادآور شد که بسیاری از جمع آوری کمک‌های مالی آفلاین، فعالیت‌های گروهی مانند فروش غذا‌های پخته و برگزاری کنسرت‌های خیریه با هدف شاد کردن مردم است که کاربران نیز از آن‌ها استقبال گسترده‌ای می‌کنند. پس از آغاز یک کمپین جمع آوری کمک مالی، می‌توانید دوستان و اعضای خانواده خود را به این چالش اضافه کنید. روی نماد اشتراک گذاری در صفحه جمع آوری سرمایه و سپس گزینه دعوت اعضای گروه ضربه بزنید، سپس می‌توانید حساب‌ها را جستجو کرده و افرادی را که می‌خواهید را به این گروه دعوت کنید.

بنابراین، اگر کاربری بخواهد برای جمع آوری پول با هدف کمک به نیازمندان کاری انجام دهد، می‌تواند از دنبال کنندگان خود بخواهد که به او اعلام کنند تا صاحب حساب با روش گفته آن‌ها را در گروه حمایت مالی خود عضو کند. اینستاگرام اعلام کرد که هیچ درصدی را از مبلغی که توسط کاربران جمع آوری می‌شود به نفع خود بر نمی‌دارد و همه پول به سود خیریه یا نیازمند انتخابی کاربر می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار