رئیس اینستاگرام توضیح داد که الگوریتم‌های نمایش پست و آی جی تی وی چطور تعیین می‌کنند که شما چه چیزی را ببینید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ورج، آدام ماسری رئیس اینستاگرام، در مورد چگونگی تصمیم گیری یک شبکه اجتماعی درباره آنچه در یک پست جدید منتشر شده، توضیحاتی را ارائه داد. به نظر می‌رسد که این توضیح حداقل تا حدی برای مقابله با شایعاتی ارائه شده است که می‌گوید اینستاگرام برخی از پست‌ها را به عمد پنهان می‌کند یا آن‌ها رد می‌کند، که اینستاگرام می‌گوید این مورد "دقیقا" درست نیست.

البته پاسخ کوتاه به نحوه کار اینستاگرام، این است که پیچیده است. به گفته ماسری، اینستاگرام از هزاران سیگنال برای تعیین آنچه در محتوای خود می‌بینید استفاده می‌کند و فقط یک الگوریتم وجود ندارد که تصمیم بگیرد چه چیزی برای شما نمایش داده شود.

رئیس اینستاگرام اظهار داشت: البته این شرکت همچنین متعهد به توضیح بهتر دلیل پایین آمدن محتوا و نحوه ارسال سرویس است. یکی از افشاگری‌های شگفت آور این است که بیشتر فالوور‌های اینستاگرام، به هر حال پست‌های شما را نمی‌بینند، زیرا بیشتر افراد، به کمتر از نیمی از پست‌های جدید خود نگاه می‌کنند.

الگوریتم های نمایش پست اینستاگرام چگونه کار می کنند؟

شناخت الگوریتم اینستاگرام

این نکته خوب است که نحوه کارکرد اینستاگرام و تأثیر آن بر تجربیاتی که مردم در سراسر برنامه دارند، بیشتر روشن شود. ماسری توضیح داد که اینستاگرام از الگوریتم‌ها، طبقه بندی‌ها و فرآیند‌های متنوعی استفاده می‌کند که هرکدام هدف خاص خود را دارند، تا تعیین کند چه چیزی را به شما نشان دهد. وی سپس معیار‌های استفاده شده توسط اینستاگرام را برای نمایش خبرمایه توضیح داد. در اینجا مهمترین سیگنال‌ها تقریباً به ترتیب اهمیت را می‌بینید.

  • اطلاعات مربوط به پست (Information about the post)
  • اطلاعات مربوط به شخصی که پست کرده است (Information about the person who posted)
  • فعالیت شما (Your activity)
  • سابقه تعامل شما با کسی (Your history of interacting with someone)

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار