اینستاگرام قصد دارد به اینفلوئنسر‌هایی که جریان سازی خوبی داشته باشند امتیاز داده تا آن‌ها بتوانند از طریق فروش امتیاز‌ها پول بیشتری دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اینگنجت؛ اینستاگرام در حال کار روی ابزار جدیدی است که به تولید کنندگان محتوا اجازه می‌دهد پول بیشتری را از پلتفرم در بیاورند. در اولین رویداد Creator Week، مارک زاکربرگ این ویژگی جدید را معرفی کرد که به اینفلوئنسر‌ها کمک می‌کند پول بیشتری کسب کرده و به اهداف خاص خود برسند.

با برنامه جدید اینفلوئنسر‌ها می‌توانند برای رسیدن به اهداف خاص خود پرداخت بیشتری کسب کنند. تولیدکنندگان محتوا با فروش تعداد مشخصی نشان با جریان سازی در حساب خود یا حساب‌های دیگر پاداش کسب کنند. این پاداش‌ها در فیسبوک از طریق "چالش ستارگان" دریافت می‌شود؛ این چالش به گونه‌ای است که کاربران برای رسیدن به اهداف مشخصی، محتوای خود را به اشتراک می‌گذارند و امتیاز دریافت می‌کنند.

این ویژگی علاوه بر منافعی که برای اینفلوئنسر‌ها دارد، به آن‌ها این امکان را می‌دهد که انگیزه‌شان برای گذراندن زمان بیشتر در جهت تولید محتوا و اشتراک گذاری آن با مخاطبان و طرفداران خود در فیسبوک نسبت به دیگر پلتفرم‌ها بیشتر شود. زاکربرگ در این رویداد گفت: "ما متعقدیم اینفلوئنسر‌ها باید در ازای ارزشی که برای طرفداران خود و جامعه قائل هستند پاداش دریافت کنند."

ویژگی جدید اینستاگرام

کارمزد برای حساب‌های فروش محصولات از طریق پرداخت درون برنامه‌ای

در این رویداد جزئیات دیگری هم درباره ویژگی‌های جدید ارائه شد؛ بر اساس این ویژگی‌ها، اکانت‌های تاثیر گذار که با استفاده از ابزار معرفی محصول در اینستاگرام، تولیدات خود را به وسیله پرداخت درون برنامه‌ای به فروش می‌رسانند می‌توانند از این فروش کارمزد بگیرند. برای این کار فروشندگان پست‌های محصولات خود را برچسب گذاری کرده و در ازای تعداد فروششان کارمزد دریافت می‌کنند.

اینستاگرام ویژگی‌های جدید خود را با گروه کوچکی از مشاغل مجازی که در ایالات متحده آمریکا ساکن هستند مانند Benefit، Kopari، MAC، آزمایشگاه‌های Pat McGrath و Sephora امتحان و آغاز کند.

انفلوئنسرها پول بیشتر میگیرند


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.