حجت الاسلام موسوی گفت: انتخابات مظهر وحدت و یکپارچگی ملت ایران و اقتدار و قدرت نظام اسلامی در مقابل دشمنان است.

سید اکبر موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بی شک پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن مرهون جمهوریت و حضور گسترده مردم در حمایت از آن بوده و انتخابات مظهر وحدت و یکپارچگی ملت ایران و اقتدار و قدرت نظام اسلامی در مقابل دشمنان است.

او بیان داشت: اکنون که در آستانه یک رویداد فوق العاده مهم و سرنوشت ساز یعنی انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا قرار داریم، دشمنان ما، تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا مردم را از حضور در پای صندوق رای منصرف کنند.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: به فضل پروردگار ملت با بصیرت و قهرمان ایران، و عشایر غیور بختیاری، با وحدت و همدلی و یکپارچگی خود که بار‌ها آن را در صحنه‌های گوناگون به رخ جهانیان کشیدند و با درک درست از شرایط و حساسیت این انتخابات، با آرمان‌های امام (ره) و شهدا بیعت کرده و به ندای رهبر انقلاب لبیک گفته و در انتخابات امید بخش۲۸خرداد و جشن بزرگ ملی و سیاسی حضور حداکثری پیدا خواهند کرد.

امام جمعه اندیکا ادامه داد: با هر رأی خود مشت محکمی بر دهان دشمنان زده و آن‌ها را خار و منکوب و مأیوس خواهند کرد. بی شک دولت قوی که بتواند مشکلات را حل نماید مرهون مشارکت قوی مردم خواهد بود.

این مثام مسئول گقت: راه حل مشکلات همراهی با دشمنان ایران و نه به انتخابات نیست بلکه کاملاً واضح است که حل مشکلات مشروط به حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب درست است.

 انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.