معاون پارک علم و فناوری کهگیلویه و بويراحمد گفت: ۱۰ شرکت دانش بنیان و ۴۴ واحد فناور در پارک علم و فناوری و مراکز رشد استان مستقر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علی طیبی معاون پارک علم و فناوری کهگیلویه و بويراحمد گفت: تعداد اشتغال مستقیم ایجاد شده از سوی شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور زیرمجموعه پارک علم و فناوری کهگیلویه و  بویراحمد ۳۰۴ تن است.  

طیبی افزود: فضای فیزیکی و ساختمان های پارک علم و فناوری استان در سال نخست فعالیت هزار و ۱۳۵ مترمربع بود در حالی که این میزان هم اینک به ۱۰ هزار و ۴۳۵ مترمربع رسیده است.  

او عنوان کرد: یکی دیگر از شرکت های زیرمجموعه پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد به تازگی به جمع شرکت های دانش بنیان این استان پیوست. 

طیبی اضافه کرد: نام این شرکت «انرژی موج خورشید» بوده که توانست شرایط لازم برای پیوستن به شرکت های دانش بنیان کشور را کسب  کند.  

او گفت: این شرکت در زمینه تولید، نصب و تجهیز نیروگاه های خورشیدی فعالیت می کند و با ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۲ تن در حال اجرای طرح های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد و برخی استان های همجوار است. 

معاون پارک علم و فناوری استان افزود: پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد فعالیت خود را از اسفندماه ۱۳۹۷  با ۲ شرکت دانش بنیان و ۱۴ واحد فناور آغاز کرد.

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.