رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی از اتخاذ تمامی تمهیدات بهداشتی برای روز رای گیری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بهروز اکرمی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی از اتخاذ تمهیدات بهداشتی برای انتخابات و شعب اخذ رای در استان مرکزی خبر داد.

اکرمی افزود: تمامی تمهیدات بهداشتی برای انتخابات ایمن پیش بینی شده است و امیدواریم مردم با حضور حداکثری در انتخابات بار دیگر دشمن را مایوس کنند.

او اضافه کرد: یکی از تدابیر کشوری که در استان هم اجرا می‌شود این است که به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی زمان اخذ رای افزایش یافته است.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی بیان کرد: در حالی که ساعت اخذ رای در دوره‌های قبل از ۸ صبح تا ۸ شب بود برای این دوره از انتخابات زمان رای گیری از ساعت از ۷ صبح تا ۱۲ شب روز جمعه ۲۸ خرداد اعلام شده است.

او با بیان اینکه تدبیر بهداشتی دیگر اینکه تعداد شعب اخذ رای افزایش یافته ادامه داد: نسبت به دوره‌های قبل شعب اخذ رای ریاست جمهوری ۱۱ درصد و شعب اخذ رای شورا‌های شهر و راستا ۶ درصد افزایش یافته است.

اکرمی تصریح کرد: با این افزایش تعداد شعب اخذ رای ریاست جمهوری به هزار و ۱۸۸ شعبه وشعب اخذ رای شورا‌های شهر و راستا هم به هزار و ۵۱۰ شعبه رسیده است.

او گفت: تدبیر دیگر اینکه ثبت اثر انگشت هنگام رای گیری امکانات و اقلام مورد نیاز برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در شعب اخذ رای در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.