با حضور خدام حرم مطهر رضوی:

ملک سلیمانی، معطر به شمیم خوش رضوی می‌شود

کرمان با حضور خادمان حرم امام رضا (ع) طی روزهای آینده سرشار از عطر حرم رضوی می شود و سایه پرچم امام رضا (ع) ملک سلیمانی را در برمی‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسن محمدی پور، دبیر برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در استان کرمان گفت: کاروان زیر سایه خورشید از ۲۸ خرداد تا ۴ تیرماه بیش از ۲۰۰ برنامه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان کرمان اجرا می کند. 

او افزود: کاروان خادمان حرم رضوی، عصر جمعه وارد کرمان می شود و پس از مراسم استقبال با حضور مسئولان استان، برنامه‌های متنوعی در قالب جشن‌های زیر سایه خورشید برگزار می کند که دیدار با خانواده شهدا، حضور خدام در بیمارستان‌ها و تکریم کادر درمان، غبارروبی قبور مطهر شهدا، عیادت از بیماران و برگزاری «جشن‌های زیر سایه خورشید» از جمله مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

محمدی پور با بیان اینکه هم زمان با دهه کرامت، خدام حرم مطهر امام رضا (ع)، حامل پرچم متبرک آستان قدس رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید میهمان مردم ولایتمدار و متدین استان کرمان خواهند بود، بیان کرد: جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رضا (ع) از ۲۸ خرداد تا ۴ تیر امسال  به همت شبکه جوانان رضوی وابسته به مؤسسه خدمات مشاوره‌ای جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی در کل کشور برگزار می شود.

 او تصریح کرد: کاروان‌های زیر سایه خورشید با حضور خدام حرم مطهر، همه ساله در ایام دهه کرامت به استان‌ها و کشور‌های مختلف سفر می‌کنند که هدف از برگزاری این جشن‌ها، ایجاد شور و شعور معنوی همراه با افزایش معرفت به مکتب اهل بیت (ع) به خصوص امام رضا (ع) است.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار