مردم دارالعباده شهر یزد با گردهمایی در میدان تاریخی امیرچقماق در جوار شهدای گمنام با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، در مراسم گردهمایی دیشب شهروندان یزدی در آستانه انتخابات ۱۴۰۰،  اقشار مختلف مردم برای شرکت در انتخابات و کشیدن خط بطلان بر دسیسه‌های دشمنان انقلاب اسلامی اعلام آمادگی کردند.

در این مراسم که جمع کثیری از اقشار مختلف مردم حضور داشتند با پخش سرود‌ ایران همراه با نمایش صحنه‌هایی از برافراشتن پرچم سه رنگ ایران شور و شوق انقلابی و عرق ملی بیش از پیش، در مردم برانگیخته شد.

در  گردهمایی دیشب گوناگونی جمعیت از نوع پوشش حاضران در مراسم مشهود بود.

گردهمایی یزدی ها با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد و ماموران انتظامات نیز با تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی از سوی شهروندان، تقدیم ماسک به افراد بدون ماسک و جلوگیری از تردد‌های غیرضروری، موارد بهداشتی را پیگیری می‌نمودند.

 جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با تبریک ایام دهه کرامت گفت:  ایران در آستانه خلق حماسه‌ای بزرگ و سرنوشت ساز است و بر همه اقشار مختلف مردم لازم است تا با روحیه جهادی و انقلابی برای حمایت از ارزش‌های الهی و آرمان‌های انقلاب تلاش کنند و قدرت خود را به رخ دشمنان انقلاب و منافقان بکشانند و با انتخاب اصلح دولتی کارآمد، مردم محور، عدالت بخش و قوی را برپا نمایند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار