در مسابقات جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ بازیکنان زیادی به شدت مصدوم شده‌اند و نمی‌توانند تیمشان را در ادامه رقابت‌ها همراهی کنند.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال روسیه در اولین بازی از دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) توانست با نتیجه یک بر صفر تیم ملی فنلاند را شکست دهد. این دیدار نیز با مصدومیت عجیب یکی از بازیکنان تیم روسیه همراه بود. مصدومیتی که باعث خارج شدن او از زمین مسابقه شد.

در نیمه اول این بازی ماریو فرناندز مدافع روسیه در یک نبرد هوایی در محوطه جریمه فنلاند به شد به زمین خورد و از ناحیه گردن و کمر آسیب جدی دید.

بر اساس اعلام رسانه‌ها، فرناندز از ناحیه قفسه سینه دچار آسیب دیدگی شدید شده و ادامه مسابقات را از دست داده است. این اتفاق در شرایطی است که پیش از این اریکسن ستاره دانمارک در دیدار مقابل فنلاند دچار سکته قلبی شده بود و همچنین کاستانیه بازیکن بلژیک هم در دیدار مقابل روسیه از ناحیه چشم دچار مصدومیت جدی شد و مسابقات یورو را از دست داد.

نکته عجیب این مصدومیت ها اینجا است که پاوارد ستاره فرانسه نیز اعلام کرد که در بازی مقابل آلمان و در برخورد با گوزنس بازیکن این تیم، دچار بی هوشی شده است.

تاکنون تنها ۱۳ بازی از رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ به اتمام رسیده و این مقدار مصدومیت شدید در چنین مسابقاتی در این سطح بسیار عجیب به نظر می‌رسد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار