مسائل فنی شرکت Southwest Airlines منجر به لغو ۵۰۰ پرواز و تاخیر در صد‌ها پرواز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت، مسافران شرکت هواپیمایی Southwest Airlines این هفته با هزاران پرواز تاخیری و لغو شده مواجه شدند که ناشی از چند مشکل فنی بود که این پرواز‌ها را تحت تأثیر قرار داد. روز دوشنبه ارائه دهنده داده‌های هواشناسی شخص ثالث این شرکت هواپیمایی، از مشکلات متناوب در عملکرد رنج برد، چون مانع از دریافت اطلاعات مورد نیاز برای پرواز‌ها شد.

طبق گزارش وب سایت FlightAware، در نتیجه این مشکل، دو هزار و ۵۴۱ پرواز روز دوشنبه این شرکت به تأخیر افتاد. یک روز بعد، شرکت هواپیمایی Southwest اعلام کرد که پس از برخورد با اشکال دوم مجبور شد حدود ۵۰۰ پرواز یا به عبارتی ۱۵ درصد از پرواز‌های خود را لغو کند.

مشکل فنی باعث لغو پروازهای شرکت Southwest شد

این شرکت گفت که بعد از ظهر سه شنبه مشکل اتصال به شبکه مشکل ساز شده و سیستم رزرواسیون آن را تحت تأثیر قرار داده. این شرکت حتی مجبور شد که از اداره هوانوردی فدرال بخواهد که ایستگاه زمینی سراسری را برای این شرکت هواپیمایی صادر کند. علاوه بر لغو ۵۰۰ پرواز، مشکل اتصال براساس داده‌های FlightAware، بین ۹۰۰ تا ۱۳۰۰ پرواز را به تأخیر انداخته است.لغو ۵۰۰ پرواز یک شرکت هواپیمایی به دلیل مشکلات فنی

سخنگوی اداره هوانوردی فدرال (FAA) گفت که این شرکت هواپیمایی پس از یک مکث کوتاه در فعالیت خود در حال از سرگیری فعالیت‌های عادی خود است.

در حالی که شرکت Southwest هنوز در حال بررسی این موضوع است، اما اعتقاد ندارد که این دو اشکال به هم مرتبط هستند، اما در کل این شرکت با مشکلات جدی فنی روبرو شد. شرکت‌های هواپیمایی پس از یک دوره طولانی ممنوعیت سفر (به دلیل شیوع ویروس کرونا) که به طور قابل توجهی بر صنعت سفر و گردشگری تأثیر گذاشت، در حال فعالیت مجدد خود هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار