فراخوان شرکت مرسدس بنز در آمریکا برای رفع نقص محصولاتش

مرسدس بنز بیش از یک میلیون خودرو را به دلیل بروز خطا در سرویس موقعیت یابی اضطراری فرا خواند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به گزارش خبرگزاری‌های معتبر شرکت مرسدس بنز حاضر در آمریکا در حال فراخوانی ۱/۲۹ میلیون وسیله نقلیه این شرکت به دلیل نقص در نرم افزار eCall خود است که ممکن است مکان صحیح وسیله نقلیه را برای افراد مهم و اضطراری فراهم نکند. سیستم eCall در وسایل نقلیه آسیب دیده ممکن است مکان نادرستی را برای یک وسیله نقلیه پس از تصادف ایجاد کند.


بیشتر بخوانید


این فراخوان شامل وسایل نقلیه فروخته شده از سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۱ است و شامل خودروهای CLA-Class، GLA-Class ، GLE-Class ، GLS-Class ، SLC-Class ، A-Class ، GT-Class ، C-Class ، E-Class ، S-Class ، CLS-Class ، SL-Class ، B-Class ، GLB-Class ، GLC-Class و G-Class می‌شوند. این شرکت بزرگ خودروساز اظهار داشت که از موارد خسارت مالی یا صدمات جانی ناشی از این مساله بی اطلاع است و قصد دارد یک به روزرسانی نرم‌افزار رایگان برای نصب از طریق هوا یا نمایندگی‌ها ارائه دهد. فراخوان از ۶ آوریل آغاز می‌شود.

 تکنولوژی سیستم تماس اضطراری اتوماتیک (eCall) به صورت گسترده در خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سیستم به عنوان یک تکنولوژی کمکی در شرایط اضطراری است. کلمه ی eCall مخفف عبارت Emergency Call ( تماس اضطراری) است. این سیستم در زمان‌هایی که خودرو دچار تصادف و یا حادثه ای شود، به صورت اتوماتیک با سرویس‌های اورژانسی تماس برقرار می‌کند.فراخوان شرکت مرسدس بنز در آمریکا برای رفع نقص محصولاتش

علت وجود نقص در سیستم موقعیت یابی خودروهای بنز

مرسدس بنز گفت: سقوط موقتی منبع تغذیه ماژول ارتباطی ناشی از تصادف ممکن است منجر به نادرست بودن موقعیت خودرو در هنگام تماس اضطراری شود. با این حال بنز اضافه کرد سایر توابع عملکرد تماس اضطراری خودکار و دستی کاملا عملیاتی هستند.  خبرگزاری‌ها گزارش دادند که در سال ۲۰۱۹، مرسدس بنز در اروپا حادثه‌ای را بررسی کرد که در آن سیستم eCall اتوماتیک موقعیت نادرستی را برای وسیله نقلیه خود نشنان می‌داد. این شرکت موقعیت‌های دیگری را پیدا کرد که در آن موقعیت نادرست خودرو درج شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس نعیمی
۱۳:۴۹ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
اشک توچشم آدم حلقه میزنه، یاد سیستم خدمات پس از فروش خودرو های داخلی ( سایپا--- ایران خودرو )می افتادم.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
نسخه آزمایشی سایتتون خوب نیست
آخرین اخبار