مشاهده نمونه جدید Model S با طراحی متفاوت

شواهد نشانگر آن است که شرکت تسلا قصد تغییر طراحی بدنه اتومبیل محبوب Model S را دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طراحی Model S تسلا از سال ۲۰۱۶ تغییر چندانی نداشته است، اما به نظر می‌رسد که برای بروزرسانی آماده شده باشد. به گفته Electrek Kilowatts طراحی جدید Model S را که در اطراف پالو التو می‌گشته، مشاهده کرده است. در نگاه اول، اتومبیلی با طراحی بیشتر و بدنه عریض‌تر با گلگیر مشخص‌تر به نظر می‌آید. همچنین ظاهرا در چرخ ها، چراغ ها، و پخش کننده عقبی هوای این خودرو که توسط کارخانه سازنده به کار افتاده تجدید نظر شده است.

مشخص نیست که آیا تغییرات در بخش داخلی هم وجود داشته یا این بروزرسانی‌ها تنها به بدنه خودرو محدود بوده است. شرکت تسلا امیدوار است که Model S قوی‌تر و با محدوده مسافت بیشتر خود را تا اواخر سال ۲۰۲۱ وارد بازار کند، اما اتومبیلی مشاهده شده لزوما نمونه آزمایشی آن خودرو نیست و می‌تواند مدل اصلاح شده‌ای باشد که به صورت مستقل برای مرور‌های پشت صحنه بزرگ‌تر آمده است. تسلا در تفکیک طراحی و تغییرات وابسته به فناوری سابقه طولانی دارد؛ برای مثال، سخت افزار خودران تقریبا ۶ ماه پس از به روز رسانی آپریل ۲۰۱۶ عرضه شد.


بیشتر بخوانید


احتمال عرضه زود هنگام نمونه جدید اتومبیل Model S

احتمال عرضه زود هنگام نمونه جدید اتومبیل Model S

نبود استتار و دیگر تلاش‌ها برای پوشش طراحی بیانگر این است که شاید لازم نیست برای طراحی جدید مدت زیادی را صبر کنید. این تحول مهمی است، حتی اگر تغییرات کاربردی زیادی رخ نداده باشد. اگر تسلا بخواهد تولید ۵۰۰ هزار خودروی خود را مانند سال ۲۰۲۰ به اتمام برساند، با چالش‌های زیادی رو به رو خواهد بود، که شامل از سر گرفتن فروش خودرو‌های رده بالای الکتریکی مانند Model S می‌شود.

اگرچه Model S تعداد فروش بالایی نداشته است، اما در حال حاضر یکی از برترین خودروهای شرکت و مایه افتخار آن است و به عنوان باجه‌ای برای پیشنهادات خودرو‌های رده بالا از خودروسازان آلمانی مانند بی‌ام‌و و مرسدس بنز عمل می‌کند. هرگونه ارتقاء در فروش Model S تجارت کلی تسلا را بهتر خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار