شرکت آمازون کیت تشخیص ویروس کرونا را ساخته و در اختیار عموم قرار داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت آمازون کیت تست COVID-۱۹ خود را مستقیماً به مشتریان می‌فروشد. نتایج حاصل از این تست در یک وب سایت تشخیص آمازون ظاهر می‌شود که در ابتدا برای استفاده  کارمندان آمازون طراحی شده بود. این تست با قیمت ۳۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد و در برخی مناطق ایالات متحده حمل و نقل آن از طریق سرویس Prime  انجام می‌دهد.

روش انجام تست کرونا در شرکت آمازون چگونه است؟

برای استفاده از این آزمایش، بیمار با وسیله تشخیص کرونا تست را در خانه انجام داده و آن را در یک جعبه با برچسب برگشت حمل و نقل پیش پرداخت قرار می‌دهد. سپس وسیله تست که به اصطلاح (swab) گفته می‌شود، به یک آزمایشگاه متمرکز ارسال می‌شوند. آمازون ثبت نام سازمان غذا و دارو را در بسته آزمایش COVID-۱۹ خود در ماه مارس انجام داد.

آزمایش‌های پزشکی در خانه طی سال گذشته مورد توجه قرار گرفت، زیرا شرکت‌ها برای ارائه آزمایشات COVID-۱۹ که مردم می‌توانند بدون رفتن به مطب پزشک به راحتی انجام دهند را آزمایش کردند. کارشناسان فکر می‌کنند که تلاش برای اضافه کردن انواع دیگر آزمایش‌های خانگی مانند آنفولانزا، با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

تست COVID-19 ساخت شرکت آمازون در دسترس مصرف کنندگان

آمازون همچنین یک کیت آزمایش COVID-۱۹ ساخته شده توسط شرکت ژنومیک DxTerity و یک کیت تست سریع ۱۰ دقیقه‌ای ساخته شده توسط کوئیدل ارائه می‌دهد که با قیمت به ترتیب ۹۹ و ۲۴.۹۵ دلار به فروش می‌رساند. کیت آزمایش COVID-۱۹ جدیدترین محصول شرکت آمازون در زمینه خدمات بهداشتی است. این شرکت در ماه مارس برنامه مراقبت‌های بهداشتی از راه دور و بهداشت در خانه خود را برای کارمندان خود آغاز کرد. همچنین از طریق برنامه داروسازی آمازون نسخه شش ماهه‌ای برای دارو‌های رایج با قیمت ۶ دلار ارائه می‌دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار