به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سمساری مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی بزرگترین سازمان بیمه گر کشور بوده و بیش از نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش قرار داده است، گفت: ساختار پیچیده، وسعت حجم اطلاعات و تنوع قوانین، با بروز دشواریهای خاص در فرآیند ارائه خدمات به شرکای اجتماعی همراه بوده که با یکپارچگی و تجمیع اطلاعات و توسعه خدمات غیر حضوری قابل رفع است.
او استقرار سامانه خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی در بستر اینترنت در راستای تحقق تامین اجتماعی الکترونیک، تکریم ارباب رجوع و کاهش مراجعات حضوری را از مهمترین اقدامات سازمان تامین اجتماعی در مسیر ارائه خدمات مناسب به مخاطبان سازمان دانست و توفیقات به دست آمده در مدت کوتاه سپری شده از استقرار این سامانه را از طرف جامعه بزرگ تامین اجتماعی رضایت بخش شمرد.
او همچنین از جایگزینی سامانه es.tamin.ir به جای سامانه samt.tamin.ir جهت سهولت در بارگذاری و ارسال لیست ماهانه کارکنان و پرداخت حق بیمه متعلقه از طریق سامانه مذکور از مرداد ماه امسال خبر داد و اظهار کرد: با این اقدام اطلاعات لیست حق بیمه در سامانه متمرکز ارائه و زمینه توسعه خدمات هر چه مطلوبتر تسهیل خواهد شد.
انتهای پیام/ک