ایستگاه‌های صلواتی دهه کرامت در باغملک با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برپا شد.

یاسین شیخی مدیر گروه جهادی زینبیون (س) باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تبریک دهه کرامت گفت: به همراه همراه جمعی از جوانان شهرستان باغملک که محوریت فعالیت ما بر اساس مهدویت و زمینه سازی ظهور است اقدام به برگزاری برنامه سه شنبه‌های مهدوی کردیم و ایستگاه‌های صلواتی دهه کرامت در باغملک با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برپا شد.

او در ادامه بیان داشت: در این برنامه با پذیرایی و توزیع بسته‌ها و برشور‌های مهدوی مردم را با امام زمان (عج) بیشتر آشنا کرده و به مردم یادآوری می کنیم به اینکه به فکر امام زمان (عج) باشند.

شیخی افزود: هفته آینده با هدف ترویج فرهنگ مطالعه، مسابقه کتابخوانی برای جوانان و نوجوانان باغملک برگزار می‌شود و پس از گذشت ۲۰ روز توزیع کتاب‌ها در مسجد سید الشهدا برگزار می‌شود.

شیخی با بیان اینکه به صورت هفته‌ای با همکاری تعدادی از اعضای گروه یاوران حضرت مهدی (عج) برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌کنیم، افزود: پشت نویسی خودرو‌های شهروندان برای ترغیب به شرکت در انتخابات انجام شد و قصد گسترش فعالیت‌های خود را داریم.

مدیر گروه جهادی زینبیون (س) باغملک تصریح کرد: همه فعالیت‌های ما با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در فعالیت‌های مهدوی می‌توانند با شماره‌ی  ۰۹۹۱۰۴۳۲۶۱۳هماهنگ کنند .

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.