حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: فضای جامعه فضای تحول‌خواهی است و برای تحقق این مساله منتظر یک اقدامی است که این اقدام در قالب انتخابات تبلور پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در انتخابات پیش‌رو قرار داریم و آنچه مشاهده می‌شود، فضای جامعه فضای تحول‌خواهی است و برای تحقق این مساله منتظر یک اقدامی است که این اقدام در قالب انتخابات تبلور پیدا می‌کند چرا که انتخابات مبدا و منشا تحول و تغییر است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: اصل انتخابات، تحولی و تغییری است و این نیاز کلی جامعه است و به نظر می‌رسد خیلی از آحاد جامعه این تحول و تغییر را طالب و جویا هستند و اکنون زمینه این فصل تغییر رسیده و فراهم است.

او در ادامه اذعان داشت: کار رسانه، امیدبخشی و ایجاد تقویت وحدت و آرامش در جامعه است و باید تلاش شود این وحدت در جامعه ایجاد شود، در لوای انتخابات سعی کنیم جامعه متعلق به خود را به آینده امیدوار کنیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: رسانه‌ها ادبیات اعتراضی جامعه را تفسیر به حزب نکنیم، در سال ۹۸ انتخاباتی در کار نبود اما برخی مسائل موجب نارضایتی مردم شد و اقدامات ناگواری پیش امد که برای نظام و مردم مشکلاتی ایجاد کرد.

او تصریح کرد: دلسردی مردم در انتخابات را ناشی از شرایط موجود جامعه دانست و گفت: عملکرد ضعیف مسوولین نیز بر این فضا تاثیرگذار بوده و به همین دلیل مردم خواهان تغییر در وضعیت موجود هستند.

به گفته حجت‌الاسلام پورذهبی، در حال حاضر برخی‌ها با یارانه زندگی می‌کنند در حالیکه در وعده‌های انتخاباتی اعلام کردند کاری می‌کنند به مردم به این یارانه نیازی نداشته باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.