فرماندار تفت گفت: تعداد کل واجدین شرایط رأی ۳۳ هزار و ۶۳۷ نفر شامل ۱۷ هزار و ۲۴۱ مرد و ۱۶ هزار و ۳۹۶ زن هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، نوکار، فرماندار تفت پیرامون واجدین شرایط رأی دادن در شهرستان تفت گفت: تعداد کل واجدین شرایط رأی انتخابات ۲۸ خرداد در شهرستان تفت ۳۳ هزار و ۶۳۷ نفر شامل ۱۷ هزار و ۲۴۱ مرد و ۱۶ هزار و ۳۹۶ زن هستند که واجد شرایط رأی دادن در بزرگ‌ترین رویداد سیاسی سال ۱۴۰۰ هستند.

رئیس هیئت اجرایی شهرستان تفت افزود: ۶۷۱ نفر از واجدین شرایط رأی در شهرستان تفت رأی اولی‌ها هستند که از این تعداد ۳۶۹ نفر پسر و ۳۰۲ نفر دختر رأی اولی هستند.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: بر اساس ادوار گذشته انتخابات در شهرستان تفت به دلیل تعدد روستا‌ها و ییلاقی بودن مناطق روستایی این شهرستان همواره میزان مشارکت انتخابات در شهرستان تفت بیشتر از واجدین شرایط بوده است و امیدواریم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا شاهد مشارکت گسترده مردم باشیم و حماسه‌ای دیگر به حماسه‌های این سرزمین مقدس اضافه شود.

نوکار پیرامون تعداد شعب اخذ رأی در شهرستان تفت بیان داشت: ۹۷ شعبه اخذ رأی برای مناطق شهری و روستایی شهرستان تعیین‌شده است که واجدین شرایط رأی دادن در این شهرستان علاوه بر انتخاب سیزدهمین منتخب مردم در کسوت ریاست جمهوری، ۱۲۴ عضو شورا‌های اسلامی مناطق شهری و روستایی این شهرستان را نیز تعیین می‌کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار