کاظمی گفت: با توجه به نزدیک شدن به امر خطیر انتخابات، فرهنگیان کشور باید مردم را به حضور در پای صندوق‌های رای برای مایوس کردن دشمنان دعوت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در جلسه مشترک شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش و مدیران و روسای آموزش و پرورش و معاونین پرورشی و فرهنگی نواحی، مناطق و شهرستان‌های ۱۴گانه استان یزد که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت: با توجه به نزدیک شدن به امر خطیر انتخابات، فرهنگیان کشور باید مردم را به حضور در پای صندوق‌های رای برای مایوس کردن دشمنان دعوت کنند.

او افزود: تمام تلاش ما به عنوان فردی انقلابی باید این باشد که نقشه‌های شوم دشمنان را در زمینه ترویج نا امیدی و بی اعتمادی به صندوق‌های رأی نقش بر آب کنیم و بار دیگر با حضور خود پای صندوق‌های رأی، برگ زرینی از دفتر پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ورق بزنیم.

علیرضا کاظمی در ادامه افزود: استان یزد یکی از پر افتخارترین استان‌های کشور است و در حوزه‌های مختلف رتبه‌های اول کشوری را دارد و در بسیاری از فعالیت‌های حوزه فرهنگی و پرورشی حائز رتبه‌های برتر ملی است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به وجود برخی نابسامانی‌ها در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: تمام نابسامانی‌های جامعه به دلیل فراموشی یاد خداوند است که باید اول باید خودمان را اصلاح کنیم و سپس به نماز و انفاق توجه نماییم.

علیرضا کاظمی در ادامه به چالش‌های پیش روی حوزه پرورشی در دستیابی به اهداف تربیتی و همچنین کارکرد‌های واقعی آموزش و پرورش در ساحت‌های تربیتی از منظر سند تحول بنیادین اشاره و تاکید کرد: برنامه‌های ما باید از آموزش محوری به تربیت محوری تغییر یابد.

او در ادامه بیان کرد: برون داد آموزش و پرورش باید ارزشیابی تمام ساحتی شود تا شاهد آموزش و پرورش تمام ساحتی باشیم.

علیرضا کاظمی با اشاره به این که رکن تغییر و تحول در دستیابی به اهداف آموزش و پرورش معلمانند اظهار داشت: تا زمانی که معلم تحول خواه نباشد نمی‌توانیم به اهداف سند تحول بنیادین دست پیدا کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش استفاده از خرد جمعی و عقلانیت را در تصمیم گیری‌ها و تصمیم سازی‌ها خواستار شد و گفت: ما باید نگاه رهبری و راهبردی داشته باشیم و مسائل و مشکلات را در حوزه خودمان احصاء و راه حل‌های مناسب را برای آن مسئله ارائه دهیم.

محسن موحدی فرد، مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد هم در ابتدای این جلسه با اشاره به دیدار روسای کمیته‌های برگزار کننده کنگره ۴۰۰۰ شهید استان یزد با مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب وجود ۱۰۰۰ دانش آموز شهید در یزد و این که کوچکترین شهید دوران مقدس یک دانش اموز یزدی است را ارزشمند توصیف کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد از برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان به عنوان یکی از باشکوه‌ترین جلسات یاد و اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در سال تحصیلی پیش رو یادواره ۱۰۰۰ شهید دانش آموز استان یزد را برگزار کنیم.

ارائه پیشنهادات و نظرات نماینده روسا و معاونین پرورشی و فرهنگی مناطق و همچنین مدیر و معاون پرورشی یکی از مدارس، از دیگر برنامه‌های این جلسه بود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.