رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان تفت گفت: بر اساس قانون، بازرسی از روند انتخابات با هدف صیانت از آرای مردم که حق‌الناس است، در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، ناصر دهقانی تفتی، رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان تفت در جلسه آموزشی سربازرسان و بازرسان انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا گفت: بر اساس قانون، بازرسی از روند انتخابات با هدف صیانت از آرای مردم که حق‌الناس است، در دستور کار قرار دارد و روند بازرسی باید به گونه‌ای باشد که هیئت‌های اجرایی کار خود را در بستر قانون انجام دهند.

او افزود: رعایت حق‌الناس، قانونمندی، امانت‌داری و بی‌طرفی کامل در انتخابات از اصول هیئت بازرسی بوده و اعضا و عوامل بازرسی در کنار سایر عوامل انتخابات تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و در فضایی امن در سطح شهرستان به کار خواهند بست.

دهقانی تفتی ادامه داد: فعالیت‌های خلاف قانون در انتخابات از جانب هر کس باشد تخلف است و قانون گذار برای این تخطی مجازات پیش‌بینی کرده است، بنابراین هیئت‌های بازرسی باید در این زمینه با دقت عمل کنند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان تفت تصریح کرد: سلامت و امنیت انتخابات سبب افزایش اعتماد و اطمینان مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود که باید به همین دلیل همه تلاش و کوشش مجریان مقوله انتخابات به دور از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی و جانب دارانه، برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و رقابتی با مشارکت بی‌نظیر ملت در روز ۲۸ خردادماه باشد.

دهقانی تفتی ادامه داد: اعضای هیئت بازرسی تلاش خواهند کرد با تعامل و همراهی با ستاد انتخابات و هیئت‌های اجرایی و نظارت در چارچوب قوانین و مقررات و دستورالعمل‌های ابلاغی هیئت مرکزی بازرسی انتخابات و هیئت بازرسی انتخابات استان بستر و زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده‌ای را سطح شهرستان بدون جانب‌داری از کاندیدای خاصی فراهم کنیم.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان تفت خاطرنشان کرد: بر اساس قانون، بازرسی از روند انتخابات با هدف صیانت از آرای مردم که حق‌الناس است در دستور کار قرار دارد و روند بازرسی باید به گونه‌ای باشد که هیئت‌های اجرایی، کار خود را در بستر قانون انجام دهند.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تفت بیان داشت: هیچ یک از بازرسان حق جانب داری از نامزد و یا گروه خاصی از افراد در طول روند انتخابات را نداشته و همه بازرسان و سربازرسان برای برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آرای مردم تلاش خواهند کرد.

او با تأکید بر تلاش همگانی برای مشارکت حداکثری در انتخابات، تصریح کرد: همه مجریان امر انتخابات باید کمک کنند تا انتخاباتی سالم، آرام و قانونمند با حضور گسترده مردم برگزار شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.