مدیرعامل شرکت قطار‌های مسافربری رجا خراسان گفت: به دلیل توانمندی مالی بالای سرمایه‌گذاران چینی، باید سرمایه‌ آنان به سمت صحیح هدایت شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا هاشمی مدیرعامل شرکت قطار‌های مسافربری رجا خراسان در کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: سرمایه‌گذاران خارجی که به ایران می‌آیند باید به بخش‌هایی که نیاز به سرمایه‌گذاری وجود دارد، هدایت شوند و در این راستا باید زمینه‌های سرمایه‌گذاری در خراسان رضوی، حداقل میزان سرمایه‌گذاری و موقعیت جغرافیایی آن مشخص شود.


بیشتر بخوانید



او افزود: به دلیل جاذبه گردشگری مذهبی مشهد، هتل‌های زیاد و به دنبال آن مراکز تفریحی و فروشگاه‌های متعددی ایجاد شد و کم کم میزان هتل‌ها یا مراکز تفریحی از حد نیاز بیشتر گردید و عدم تعادل بین میزان آورده با سود سرمایه گذار را رقم زد.

مدیرعامل شرکت قطار‌های مسافربری رجا خراسان ادامه داد: به دلیل توانمندی مالی بالای سرمایه‌گذاران چینی، برخورداری از قدرت خرید بالاتر نسبت به ایرانی‌ها و جاذبه‌های گردشگری ایران، باید سرمایه گذاران مزبور به سمت صحیح هدایت شوند.

هاشمی به تشریح نیازمند‌های سرمایه‌گذاری در مشهد و اطراف آن پرداخت و بیان کرد: چین سیستم حمل و نقلی مطلوبی دارد و می‌توان توجه سرمایه‌گذاران این کشور را به سمت زیرساخت‌های حوزه گردشگری شهر مشهد معطوف کرد.

 

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار