مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: پویش من رأی می‌دهم دانش آموزان رأی اولی البرز در بستر شبکه شاد، کانال معاونت پرورشی و فرهنگی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: در آستانه روز ۲۸ خرداد ماه دانش آموزان رأی اولی این استان پویش  من رأی می‌دهم را با هدف مشارکت افزایی و حضور حداکثری مردم در انتخابات و همچنین به تصویر کشیدن شوق و احساس خود درجشن تکلیف سیاسی و حضور پر رنگ در انتخابات ۱۴۰۰ را در شبکه آموزشی شاد کلید زدند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز افزود: رأی اولی‌ها برای اولین بارموفق به مشارکت در سرنوشت سیاسی کشور می‌شوند بنابراین درقالب این پویش اقدامات فرهنگی و تاثیرگذار به منظور حضورحداکثری، فعالانه و آگاهانه دربستر شبکه شاد انجام می‌شود.

قاسمی خنثی سازی توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان را مهم‌ترین کاربرد ویژه انتخابات و مشارکت سیاسی مردم دانست و گفت: دراین پویش دانش آموزان رأی اولی به دنبال تبیین نقش و جایگاه رای آگاهانه مردم درخلق حماسه‌ای دیگر درانتخابات ۱۴۰۰ به ویژه درخانواده آموزش و پرورش هستند.

او افزود: این پویش موجب ایجاد شور و نشاط بیشتری درجامعه می‌شود و انتخابات پیش رو پشتوانه محکم تر و قوی تری پیدا خواهد کرد.

قاسمی با بیان این که دانش آموزان رای اولی با مشارکت در انتخابات، می‌توانند در این فعالیت بزرگ تربیت اجتماعی نقش داشته باشند، گفت: حضور دانش آموزان رای اولی می‌تواند به جریان‌سازی انتخابات کمک کند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز افزود: رای اولی‌ها برای اولین بار در انتخابات ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ وارد عرصه سیاسی کشور می‌شوند تا خود را در انتخاب افراد محک بزنند.

او گفت: رای اولی‌ها با شوری مضاعف برای یک انتخاب در پای صندوق‌های رای ۲۸ خرداد ماه حاضر می‌شوند تا اثر انتخاب خود را در سرنوشت و آینده کشور هویدا کنند.

انتهای پیام/ر .ن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.