رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز توضیحاتی در خصوص درج اطلاعات اشتباه مبتلایان به کرونا ارائه کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول‌نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز درخصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در خوزستان گفت: تداوم تزریق واکسن منوط به واردات محموله جدید به کشور و اختصاص سهمیه به استان است.

او با بیان اینکه طی هفته اخیر به دلیل ثبت اطلاعات اشتباه در سامانه، وضعیت کرونا در هندیجان و امیدیه قرمز اعلام شد، افزود: با ارائه اطلاعات صحیح این شهرستان‌ها از وضعیت مذکور خارج شدند، زیرا گزارش‌ها و بازدیدها، تعداد بیماران را کمتر از حد قرمز نشان می‌داد.

ابول نژادیان تعداد متوسط بستری‌های روزانه در استان را حدود ۱۰۰ نفر عنوان کرد و اظهار داشت: مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان از وضعیت بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان ابراز نگرانی کرده، زیرا وضعیت نارنجی شکننده است البته این اظهار نظر به معنی افزایش چشمگیر بستری‌ها نیست، بلکه نگرانی از رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز درخصوص تجمع انتخاباتی و رعایت نکردن اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و خطر افزایش آمار ابتلا به کرونا ویروس ابراز نگرانی کرد و ادامه داد: از نامزد‌های انتخاباتی و هواداران آن‌ها خواهشمندیم به منظور مدیریت این بیماری از برگزار تجمع خودداری کرده و کادر درمان را در کنترل و ریشه کنی کووید-۱۹ یاری دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.