مدیر جهاد کشاورزی امیدیه با صدور پیامی مردم را به شرکت در انتخابات و حضور پر شور و انقلابی در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ دعوت کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید داود علوی مدیر جهاد کشاورزی امیدیه پیامی به منظور دعوت مردم به مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ و حضور پای صندوق‌های رای برای تعیین سرنوشت و انتخاب فرد اصلح صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

امروز لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب درخصوص دعوت کردن از همه مردم برای شرکت در انتخابات پیش رو یک وظیفه ملی و انقلابی و مجاهدتی برای ساختن آینده کشور است، چرا که حضور حداکثری مردم در انتخابات امنیت و اقتدار کشور را تضمین می‌کند.

ملت بزرگ و شریف ایران همواره در طول دوره‌های مختلف پس از انقلاب، با صلابت و شجاعت در جهت حفظ آرمان‌های نظام و حراست از ایران اسلامی ایستادگی کرده و با هوشیاری و مقاومت خود توطئه‌های دشمنان را که خواهان تضعیف اقتدار کشور بوده و هستند از میان برده است.

بدینوسیله از همه کشاورزان و دامداران و تولید کنندگان بخش کشاورزی شهرستان امیدیه که همواره از علاقمندان به نظام و کشور بوده و هستند دعوت بعمل می‌آید برای حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب افراد شایسته هم برای تشکیل دولتی کارآمد و هم شورای اسلامی شهر و روستا مشارکتی جدی و فعال داشته تا شاهد برگ زرین و پر افتخار دیگری از شکوه و عظمت حضور مردم همیشه در صحنه باشیم و مشارکت حداکثری شما مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکای خبیث و جنایتکار باشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.