رئیس اتاق اصناف اندیمشک از اعلام حضور پرشور کسبه و بازاریان این شهرستان در انتخابات ۲۸ خرداد ماه خبر داد.

سید ذبیح اله موسوی رئیس اتاق اصناف اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: انتخابات ۲۸ خرداد ماه بسیار مهم و سرنوشت ساز است، کسبه و بازاریان نیز حساسیت موضوع را درک کرده و طی جلسه‌های متعدد حضور پرشور خود را در این روز تاریخی پای صندوق‌های رای اعلام کردند.

او افزود: افراد شاغل در اصناف مختلف به خوبی می‌دانند که یک انتخاب درست یا غلط تا چه اندازه می‌تواند بر روی بسیاری از مسائل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... تاثیرگزار باشد.

موسوی با اشاره به اینکه انتخابات سالم و گسترده به کشور مصونیت می‌بخشد، بیان داشت: گرانی‌ها و کمبود‌هایی که به وجود آمده نباید باعث شود انتخابات را نادیده بگیریم بلکه همه موظف هستیم درپای صندوق‌های رای حاضر شویم و با یک انتخاب درست به مشکلات به وجود آمده پایان دهیم.

رئیس اتاق اصناف اندیمشک گفت: اکنون کشور‌های خارجی و شبکه‌های معاند با تبلیغات گسترده سعی در دلسرد کردن مردم ایران نسبت به انتخابات که یکی از مهم‌ترین و سرنوشت سازترین موضوعات است را دارند.

این مقام مسئول ادامه داد: در ۲۸ خرداد ماه ملت ایران با حضور پرشور و مشارکت حداکثری خود پاسخ محکمی به دشمنان این مرز و بوم داده و مانع از به هدف رسیدن آن‌ها خواهندشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.