سیلاوی دعوت مردم به انتخابات و حفظ شور و شعور سیاسی را از اولویت‌های برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ عنوان کرد.

حمید سیلاوی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات دشت آزادگان در حاشیه نشست با اعضای شورای تامین و نظارت بر انتخابات در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: رعایت قانون، اخلاق انتخاباتی، احترام به نامزد‌های رقیب و دعوت مردم جهت حضور حداکثری مهمترین اولویت کار‌های نامزد‌ها در تبلیغات به شمارمی روند.

او با بیان اینکه نامزد‌ها باید برنامه‌های تبلیغاتی خود را فقط در جهت حماسه آفرینی در این رویداد سیاسی و دعوت حداکثری آحاد جامعه متمرکز کنند، افزود: همه تلاش دست اندرکاران انتخابات برگزاری انتخاباتی آرام با شور و شعور سیاسی و حضور حداکثری در شهرستان است.

سیلاوی بیان داشت: حضور در شورا‌ها با آرای صحیح و با هدف خدمت صادقانه به مردم افتخاری است که با رأی مردم به اشخاص داده می‌شود و مردم فهیم دشت آزادگان و سوسنگرد مانند روز‌های دفاع مقدس در روز جمعه ۲۸ خرداد نیز با مشارکت گسترده در امر انتخابات بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب را دلسرد کرده و زمینه توسعه و آبادانی کشور را با انتخاب افراد اصلح فراهم خواهند کرد.

فرماندار دشت آزادگان در پایان ضمن قدردانی از مشارکت و حضور نامزد‌ها در این رویداد سیاسی مهم تصریح کرد: باید هدف همه نامزد‌ها در این دوره خدمت به مردم و بهبود شرایط حاکم بر جامعه باشد تا با اقدامات ارزنده خود امید را به مردم بازگردانند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.