وکیل باشگاه استقلال درباره برخی از پرونده‌های شکایت این باشگاه توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید صادق جدایی، مشاور و وکیل حقوقی باشگاه استقلال در خصوص پرونده های شکایت این باشگاه گفت : پرونده های استقلال شامل چند دست خواهد بود. برخی پرونده های مطالباتی از سال های گذشته است که اغلب به دوران مدیریتی ۵ سال پیش مربوط هستند و در حال دفاع هستیم. پرونده های دیگری در محاکم فدراسیون و فیفا داریم که شامل شکایت بازیکنان و مربیان است که مهم ترین آن پرونده استراماچونی خواهد بود که رای آن یک میلیون و سیصد و شصت و پنج هزار یورو به اضافه ۵ درصد مبلغ سالیانه برای باشگاه صادر شده بود که ما تقاضای شرح رای کردیم و پرونده را به cas بردیم. شاید این رای قطعی بماند و حتی پرداخت بیشتری نیز در این پرونده داشته باشیم. هزینه دادرسی پرونده استراماچونی در حال پرداخت است.

او ادامه داد: قسمتی دیگر مطالبات باشگاه مربوط به شرکت اتکا است که سقف حدود ۵۰-۶۰ میلیارد تومان دارد که ۲ سال و نیم به این شرکت خدمت دادیم اما ریالی از سوی این شرکت پرداخت نشده و در تلاش هستیم مطالبات را وصول کنیم .احتمالا این موضوع را از محاکم خاص پیگیری کنیم و هزینه دادرسی آن چیزی حدود ۲ میلیارد تومان است که نتوانستیم تمبر بزنیم و از طریق مذاکره هم راه به جایی نبردیم.

وکیل باشگاه استقلال گفت: اگر بتوانیم مطالبات اتکا را وصول کنیم، می توانیم طلب استراماچونی را بپردازیم و چند بدهی دیگر را تسویه کنیم.

او درباره وضعیت شیخ دیاباته گفت: قرارداد های فوتبالی به صورت یک فصل ورزشی منعقد می شوند و تاریخ هایی که در قرارداد قید می شود تا پایان فصل خواهد بود و شیخ تا پایان فصل در اختیار استقلال است.

جدایی بیان کرد: باشگاه استقلال متکی به بودجه دولت نیست و برخی حامیان مالی نیز پولی به ما نداده اند و به همین منظور افرادی پولی را به باشگاه دادند و قراردادهایی منعقد شده است .برخی از این قرارداد ها به صورت قرض الحسنه بوده و همین الان دعاوی جاری داریم و افرادی که در گذشته به باشگاه پول داده اند با سودهای کلان پول های خود را از باشگاه وصول می کنند.

او درباره کارگزار سابق باشگاه استقلال گفت: فکر می کنم از این شرکت طلبکار هستیم .این شرکت ۲ سال با استقلال قرارداد داشت و مجموع تعهداتش به استقلال ۵۲ میلیارد تومان بوده است که این رقم کف تعهد بوده و آن قراردادها آپشن هایی داشته که باید چیزی حدود ۹۰ میلیارد تومان به استقلال پرداخت می کردند که تنها ۴۷ میلیارد تومان واریز شده و باید مابقی را دریافت کنیم.

جدایی درباره حکم توقیف اموال باشگاه استقلال گفت: این موارد به خاطر بی نظمی حقوقی باشگاه رخ داده و فکر می کنم در یک سال گذشته باشگاه نظم پیدا کرده است .۱۵ میلیون تومان از ۷-۸ سال پیش به باشگاه پرداخت شده که اکنون این رقم به یکصد میلیون تومان رسیده و باعث شده حکم توقیف اموال صادر شود. متاسفانه مامور به باشگاه آمده بود و نسبت به این فرد بدبین بودم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار