جلسه سرمربی و اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال امروز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال طی روز‌های اخیر با انتشار بیانیه‌ای اعتراض‌هایی را نسبت به نحوه مدیریت باشگاه اعلام کرد که در نهایت مقرر شد این مربی در نشستی با اعضای هیئت مدیره باشگاه مشکلات خود را مطرح کند.

در جلسه برگزار شده میان فرهاد مجیدی و سه عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال قرار است درباره پرداختی طلب بازیکنان، مشخص شدن وضعیت حضور گابریل پین در تهران و امضای برگه‌های مالی باشگاه توسط حمید رضا آصفی صحبت‌های لازم انجام و تصمیمات جدیدی اتخاذ شود.

قرار شد نامداری مشاور هیئت مدیره باشگاه استقلال اقدامات اولیه برای حضور گابریل در تهران را فراهم کند و هیئت مدیره با دریافت پول از حامی مالی، طلب بازیکنان را پرداخت کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تاج کبیر
۱۶:۱۷ ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
اینا که میگن ما پول نداریم بدبختیم بیچاره ایم!!! چه جوری چندمیلیون دلار میخان به این کمک مربی یا مشاور تیمشون بدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اخرش هم تقصیر وزیره!! واقعا تو باشگاه استقلال چه خبره؟؟؟ البته وقتی یک مربی بی دانش مثل مجیدی افسار همه امور این باشگاه رو از مدیرعاملی تا.............به دست بگیره نتیجش هم میشه این!!!خدا به داده هوادارها برسه!! این مجیدی تا اتقلال رو نابود نکنه از ایرا نمیره!! ببینید کی گفتم!!
آخرین اخبار