سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مشکلاتی بین مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره استقلال وجود دارد، اما به امید خدا همه مشکلات حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نصرالله عبدالهی سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران پس از خروج از ساختمان این باشگاه اظهار داشت: جلسه میان مجیدی و هیئت مدیره برگزار می‌شود، اما مکان این نشست در باشگاه نیست و ان شاءالله نتایج خوبی حاصل می شود. شرایط تیم خوب است و بازیکنان و کادر فنی زحمت می‌کشند.

او درباره اینکه بابت پول نهار بازیکنان را پرداخت کرده است، بیان کرد: موضوع عجیبی نیست و ان شاءالله با امضای برگه‌های مالی همه چیز حل می‌شود.

عبدالهی درباره اختلاف بین مددی و اعضای هیئت مدیره گفت: مشکل وجود دارد و به امید خدا حل خواهد شد.

او ادامه داد: من نمی‌دانم در دولت جدید چه اتفاقی برای باشگاه استقلال رخ می‌دهد. سرمربی تیم مشکلات زیادی دارد و هنوز نتوانسته لیستی به مدیران بدهد.

عبدالهی درباره مصاف ۲ تیم استقلال و پرسپولیس در جام حذفی گفت: تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های جام حذفی قهرمان شویم. به هر حال هر تیمی که در این رقابت‌ها می‌خواهد قهرمان شود باید تمامی تیم‌ها را ببرد. بازی با این تیم برایمان با مصاف با سایر تیم ها تفاوتی ندارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار