حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: با امیدواری به آینده، وحدت در همه زمینه‌ها و دستیابی به آرامش، ضمن شرکت در انتخابات، با انتخابی شایسته می توان آینده کشور را ترسیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در همایش شور انتخابات در سنندج که با حضور فعالان سیاسی اجتماعی و مسوولان برگزار شد، خداوند در قرآن می‌فرماید که سرنوشت انسان‌ها در نیل به موفقیت‌ها و رسیدن به آمال و آرزوها و دریافت قله‌های ارزش، به دست خود انسان است که بحث انتخابات تجلی این معناست.

او افزود: سعی و تلاش لازم در این مسیر نیاز است چرا که انسان نمی‌تواند از بی‌عملی و کارکرد لازم به این قله‌ها دست پیدا کند و در این مسیر حرکت‌های ایجابی لازم است و اینکه با کارهای سلبی و اینکه دیگران را نفی کنیم کاری از پیش نمی‌برد.

حجت‌الاسلام پورذهبی اذعان داشت: در این راه باید مجاهدت و تلاش کرد و همه این سال‌ها که رهبری عناوینی را انتخاب کرده‌اند پیوست جهادی داشت که به نظر اتفاق نیفتاد و ایشان هم بارها آن را ذکر کرده‌اند.

او ادامه داد: استقامت هم در این راه لازم است و انسان باید سعی کند دوارم بیاورد، فشارها زیاد است، یکی مسخره می‌کند و دیگری تحریم می‌کند و همه اینها نیاز به استقامت دارد و در این راه کسی نباید جا بزند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه گفت: بدون مبالغه، مردم شریف کردستان عمومشان دوستدار انقلاب و نظام هستند و این را در ۱۰۰ سفر به روستاها و شهرهای این استان دریافته‌ام.

او عنوان کرد: امیدواری به آینده، وحدت در همه زمینه‌ها و دستیابی به آرامش را محور قرار داد و ضمن شرکتدر انتخابات، با انتخابی شایسته آینده کشور را ترسیم کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.